Gå till innehåll

EMOP Riga


boman

Recommended Posts

  • Svars 78
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

"A slightly different prize structure will be used in Riga as any other prize structure are prohibited according to Latvian law."

 

Vad innebär det här?

 

Det innebär att de % fördelningar som gällt under tidigare EMOP (och är annonserad på http://www.europeanmastersofpoker.com) inte kommer att användas utan det blir en annan % fördelning av payouts under riga.

det kommer inte vara några stora skillnader, men nån procentenhet kommer att förskjutas jämnfört med övriga EMOPs.

 

/Niclas Gustafsson

Tournament Director EMOP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej, drog väl en förhastad slutsats när den senaste 3 uppdateringarna var från ip-adress tillhörande paf. =)

 

Jag sa "hade jag orkat", med det menar jag att jag inte orkar uppdatera något just nu. Kanske återkommer inför nästa online-SM med årets resultat, som jag gjorde inför detta året (fast jag lyckades inte hitta 2010 års online-resultat) om ingen gör det under tiden (även om jag tycker att Online-Sm borde strykas helt, speciellt efter att två s.k. SM-vinnare fått vara anonyma i år). Mycket konstigt beslut må jag säga...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...