LostMySelf Postad 5 Oktober , 2011 Rapport Postad 5 Oktober , 2011 Hur lång tid tar det att få in pengarna på bankkontot? Stod 2-3 dagar om jag inte missminner mig och nu är det onsdag, gjorde en överföring den 30:e. Citera
schumme Postad 5 Oktober , 2011 Rapport Postad 5 Oktober , 2011 Hur lång tid tar det att få in pengarna på bankkontot? Stod 2-3 dagar om jag inte missminner mig och nu är det onsdag, gjorde en överföring den 30:e. Att det har varit helg emellan och att det fortfarande inte gått 3 bankdagar är inget du reflekterat över? Citera
Freddy1337 Postad 5 Oktober , 2011 Rapport Postad 5 Oktober , 2011 Att det har varit helg emellan och att det fortfarande inte gått 3 bankdagar är inget du reflekterat över? Citera
LostMySelf Postad 5 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2011 Att det har varit helg emellan och att det fortfarande inte gått 3 bankdagar är inget du reflekterat över? Hur tänker du nu? Citera
schumme Postad 5 Oktober , 2011 Rapport Postad 5 Oktober , 2011 Hur tänker du nu? Precis som jag skrev. //Forumets mest onödiga trådstart Citera
LostMySelf Postad 5 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2011 Precis som jag skrev. //Forumets mest onödiga trådstart Forumets mest värdelösa poster, visste att du var jobbig innan men detta tar fan priset. Håll dig borta från mina trådar. Citera
schumme Postad 5 Oktober , 2011 Rapport Postad 5 Oktober , 2011 Forumets mest värdelösa poster, visste att du var jobbig innan men detta tar fan priset. Håll dig borta från mina trådar. Om du räknar på antalet dagar sen du cashade ut så har det inte ens gått 3 bankdagar, vad är då poängen med att starta en tråd om det? Om det är nån dag försenat så visst, men det är det inte. Citera
devalanteriel Postad 5 Oktober , 2011 Rapport Postad 5 Oktober , 2011 I dag är tredje dagen. Borde komma snart mao. Bättre besked än så kan nog ingen ge. Citera
Kissekatt Postad 5 Oktober , 2011 Rapport Postad 5 Oktober , 2011 Är du som hade den där superhjältemusen som avatar tidigare va? Isf är jag inte förvånad över att du frågar. Citera
archtila Postad 5 Oktober , 2011 Rapport Postad 5 Oktober , 2011 Är du som hade den där superhjältemusen som avatar tidigare va? Isf är jag inte förvånad över att du frågar. haha och byta avatar till Einstein är både ironiskt och väldigt kreativt.... Citera
Recommended Posts