wheelinho Postad 6 Oktober , 2011 Rapport Postad 6 Oktober , 2011 whoisthisguy stog som nr1 iaf såg jag innan dom tog bort den? tror ja blev 4 lr 5a Citera
Toffekung Postad 6 Oktober , 2011 Rapport Postad 6 Oktober , 2011 Hade varit najs om typ topp 3 i player of the year fått pris. 1:an till Vegas och 2:an till SM eller någon Unibet Open och 3:an inköp till några goa onlineturrar på Unibet. Kanske är jag bara lite bitter för att jag hamnade 2:a, 28 poäng från Vegastrippen.... /Purjo10 "bubbelboy" Citera
Kidder Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Postad 9 Oktober , 2011 Hade varit najs om typ topp 3 i player of the year fått pris. 1:an till Vegas och 2:an till SM eller någon Unibet Open och 3:an inköp till några goa onlineturrar på Unibet. Kanske är jag bara lite bitter för att jag hamnade 2:a, 28 poäng från Vegastrippen.... /Purjo10 "bubbelboy" Poäng på den, kostar så lite för dom ändå att adda till pris på plats 2 samt 3. Citera
Woarda Postad 13 Januari , 2012 Rapport Postad 13 Januari , 2012 Hur är det på nätverket? Nitigt, action? Spelar PLO50 och NL50 Tycker det ser lite halvdött ut när jag kikar in... Citera
Recommended Posts