SwindonThug Postad 23 September , 2011 Rapport Postad 23 September , 2011 Hej, jag letar efter en italiensk agent, så jag kan spela på italienska sidor. Någon som har erfarenhet? Någon som kan hjälpa! Thx Citera
Woarda Postad 23 September , 2011 Rapport Postad 23 September , 2011 Hej, jag letar efter en italiensk agent, så jag kan spela på italienska sidor. Någon som har erfarenhet? Någon som kan hjälpa! Thx Du vill med andra ord hitta kryphål utan att ta hänsyn till reglerna som säger att enbart personer bosatta i Italien får lira på italiensk sidor? Låter inte alltför smart. Gl Citera
Freddy1337 Postad 23 September , 2011 Rapport Postad 23 September , 2011 Du vill med andra ord hitta kryphål utan att ta hänsyn till reglerna som säger att enbart personer bosatta i Italien får lira på italiensk sidor? Låter inte alltför smart. Gl Ta hänsyn för reglerna i Italien? Man kan ju köpa körkort därifrån, inte mycket till hänsyn till reglerna i det landet inte. Citera
devalanteriel Postad 23 September , 2011 Rapport Postad 23 September , 2011 Nej, sånt kan vi inte gärna tillåta. Citera
Recommended Posts