okocha Postad 24 September , 2011 Rapport Share Postad 24 September , 2011 när kommer google translate införa team3000 bland sina språk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 24 September , 2011 Rapport Share Postad 24 September , 2011 Såvitt jag kan uttyda verkar "?????????????" betyda "?", om det hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Solle_sol Postad 24 September , 2011 Rapport Share Postad 24 September , 2011 Den här turneringen ska jag inte bara spela, utan även vinna! Vad tror ni om startfältet? Pizzabagare från Södertälje? Brats från Östermalm? Kontraktssökare? Forumtroll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 24 September , 2011 Rapport Share Postad 24 September , 2011 Det blir nog lite småblandat, men mest high-stakes CC-regs och inte så många unga internetproffs skulle jag tippa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 24 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2011 Det blir nog lite småblandat, men mest high-stakes CC-regs och inte så många unga internetproffs skulle jag tippa på. Jag tror det kan dyka upp ett gäng i den "nya generationen". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 24 September , 2011 Rapport Share Postad 24 September , 2011 Hoppas det! Klart du ska komma, okocha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 24 September , 2011 Rapport Share Postad 24 September , 2011 Cosmopolturrar får man inte missa Mvh Rasit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 24 September , 2011 Rapport Share Postad 24 September , 2011 Varför dubbla inköpet i ME? Lite svårare för kriminella att få ihop pengar.. o svårare o få in dåliga/semidåliga att tursatta in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Terribleturk Postad 26 September , 2011 Rapport Share Postad 26 September , 2011 Enligt svensk lagstiftning skulle PokerStars inte få uppvisa några loggor alls (vilket må vara hänt, det gällde även i Berlin i våras), men värre är att de enligt gällande regler inte skulle kunna köra några kval alls. Detta gör möjligheten helt utesluten. SS som inte får köra online till cosmo. PS och andra gör givetvis som de vill, men så länge de inte får ha sina loggor så lär de inte vilja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kosik Postad 26 September , 2011 Rapport Share Postad 26 September , 2011 SS som inte får köra online till cosmo. Nej, och är det nån i hela Sverige som tycker att detta är bra? Så varför tar man inte och ändrar reglerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 26 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2011 SS som inte får köra online till cosmo. PS och andra gör givetvis som de vill, men så länge de inte får ha sina loggor så lär de inte vilja. Det är klart att de gör som de vill i form av att de kan betala ut motsvarande summa pengar, men allt praktiskt i form av inköp etc måste skötas av cc. De får ju inte en plats i turneringen antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 26 September , 2011 Rapport Share Postad 26 September , 2011 Nej, och är det nån i hela Sverige som tycker att detta är bra? Så varför tar man inte och ändrar reglerna? Lotteriinspektionen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kosik Postad 26 September , 2011 Rapport Share Postad 26 September , 2011 Lotteriinspektionen... Visst, men dom följer ju lagarna också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 26 September , 2011 Rapport Share Postad 26 September , 2011 ska nog spela 40k eventet kan hända att röda eller turkosa byxor dyker upp igen så säg hej! Jag ska spela den iklädd med rosa MC Hammer byxor. Kom o hälsa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 26 September , 2011 Rapport Share Postad 26 September , 2011 Visst, men dom följer ju lagarna också? va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kosik Postad 26 September , 2011 Rapport Share Postad 26 September , 2011 va? Lotteriinspektionen följer lagarna. Om vi ändrar lagarna så måste LI följa detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 10 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2011 Jag tänkte lira onsdagsturren, sist jag kolla imorse var det 11 pers reggade. Till main event var det endast 3 pers reggade. WTF? Känns som helt meningslöst att spela om det är så få som lirar, eller kan man helt enkelt lita på att alla pokerspelare är så lata att de reggar sig 5 min innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 10 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2011 Jag tänkte lira onsdagsturren, sist jag kolla imorse var det 11 pers reggade. Till main event var det endast 3 pers reggade. WTF? Känns som helt meningslöst att spela om det är så få som lirar, eller kan man helt enkelt lita på att alla pokerspelare är så lata att de reggar sig 5 min innan? Tror man kan lita på att det kommer att bli tämligen stor andel som reggar sig samma dag, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shredder Postad 10 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2011 Så om man dyker upp med en keps med pokersida-loga så kräver de att man lämnar in den i "garderoben"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 10 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2011 Så om man dyker upp med en keps med pokersida-loga så kräver de att man lämnar in den i "garderoben"? Det vågar jag nästan garantera, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 10 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2011 Jag tänkte lira onsdagsturren, sist jag kolla imorse var det 11 pers reggade. Till main event var det endast 3 pers reggade. WTF? Känns som helt meningslöst att spela om det är så få som lirar, eller kan man helt enkelt lita på att alla pokerspelare är så lata att de reggar sig 5 min innan? Fint folk och pokerspelare kommer sent. Inte ovanligt att det slutgiltiga fältet är flera gånger större än antalet förhandsregistrerade. Det blir nog bra ös, sväng förbi på onsdag och köp in dig till main med när du ändå håller på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berKKa Postad 10 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2011 Det vågar jag nästan garantera, ja. vilket jävla joke varför funderar man äns på att åka dit å spela för fattar inte:evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 10 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2011 Det är roligt och man kan vinna pengar även utan Stars-keps? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 10 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2011 Tror man kan lita på att det kommer att bli tämligen stor andel som reggar sig samma dag, ja. Lite irreterande att turren börjar kl 14.00 en vardag, för de som har ett normalt liv vid sidan av pokern..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 10 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2011 Det blir nog bra ös, sväng förbi på onsdag och köp in dig till main med när du ändå håller på. De tider då man torka sitt bajs med hundralappar är över Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts