Gå till innehåll

Sista Chansen


88_robin

Recommended Posts

  • Svars 76
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nej det har det inte med att göra hur bra poker man spelar, skulle du och jag spela med exakt samma förutsättningar (lika stor rulle/kapital) så skulle man se vem som var bäst över en period. Varför tror du rullen skulle visa hur bra en pokerspelare är? Är en grinder som sitter med 100 bord uppe en bra spelare enligt dig för att han har koll på rullen och knappt tänker själv?

 

Du är en korkad pokerspelare skulle smiska sönder dig vid ett livebord, oj oj oj vad borta du skulle va. Du skulle inte ha en susning.

 

Börja med en tusenlapp och gör den till hundratusen, borde ju inte va några problem för ett proffs som dig...

 

Att du skulle smiska sönder mig vid ett livebord ser jag som väldigt osannolikt...

 

Fakeedit: Hade jag inte nyss varit bannad så hade jag varit betydligt otrevligare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är en grinder som sitter med 100 bord uppe en bra spelare enligt dig för att han har koll på rullen och knappt tänker själv?

 

Uppenbarligen eftersom han är smartare än dig på att förvalta sina pengar. Efter två år har han byggt upp sin rulle sakta men säkert, medans du har gulat 18 ggr och fortfarande inte fattar vad du gör fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan mods'en kolla IPt. Känns som om man sett detta minst 4ggr förut.

 

"Jag sätter in 500 och kör upp dem till 1000 dollar..."

"Plockar ut 10000 emellanåt"

 

Vissa tar det där med att alltid förlora på helt fel sätt.

 

Tips till ägaren av dagboken: Skärp dig, eller inse att du aldrig kommer vinna, och lägg ner innan du blir föremål för en tråd i spelberoende-delen av forumet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan mods'en kolla IPt. Känns som om man sett detta minst 4ggr förut.

 

"Jag sätter in 500 och kör upp dem till 1000 dollar..."

"Plockar ut 10000 emellanåt"

 

Vissa tar det där med att alltid förlora på helt fel sätt.

 

Tips till ägaren av dagboken: Skärp dig, eller inse att du aldrig kommer vinna, och lägg ner innan du blir föremål för en tråd i spelberoende-delen av forumet...

 

vilken fin kundhantering du har

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du sluta leka så jävla ball i dina inlägg hela tiden? Vem är du ens? Luffare

 

Vem fan e du liksom? Snubben påstår sig vara bäst i världen. Lite självinsikt kanske.

 

Själv är jag en skitdålig pokerspelare, det är inget jag håller hemligt...

 

Jag skulle kunna skryta med min ROI på 36 % och en profit på ett par tusen dollar på 96 st spelade MTTs, men vad säger det? Nä, precis, inte ett skit...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...