Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 76
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Kan börja med att säga att jag inte är så värst bra på HU.

Jag har dock ett par timmar över så om du vill lira lite på Svenska spel eller någon annan sida så säg till.

Vinner du så får du mer startkapital vilket är bra.

Förlorar du så kan jag peka ut dina eventuella brister och du får en gratis reality check.

Postad
Kan börja med att säga att jag inte är så värst bra på HU.

Jag har dock ett par timmar över så om du vill lira lite på Svenska spel eller någon annan sida så säg till.

Vinner du så får du mer startkapital vilket är bra.

Förlorar du så kan jag peka ut dina eventuella brister och du får en gratis reality check.

absolut, pokerstars söndag, senast måndag. deaL? vilka blinds? HU SNG eller HU CT?

Postad
Vill klonka en stor turnering så jag har kapital och därefter lira efter rullen, varit nära många gånger men sen blir man alltid sucked out som vanligt när det verkligen gäller.

Ger andraplatsen så dåliga pengar? Försök i såfall få till en deal när ni är hu (eller på ft eller vad du nu menar med "nära").

Annars +1 på sDehman

Postad
Inom begreppet duktig på poker ingår även hanterandet av en bankrulle, det verkar uppenbarligen saknas.

Nej det har det inte med att göra hur bra poker man spelar, skulle du och jag spela med exakt samma förutsättningar (lika stor rulle/kapital) så skulle man se vem som var bäst över en period. Varför tror du rullen skulle visa hur bra en pokerspelare är? Är en grinder som sitter med 100 bord uppe en bra spelare enligt dig för att han har koll på rullen och knappt tänker själv?

Du är en korkad pokerspelare skulle smiska sönder dig vid ett livebord, oj oj oj vad borta du skulle va. Du skulle inte ha en susning.

Postad
Nej det har det inte med att göra hur bra poker man spelar, skulle du och jag spela med exakt samma förutsättningar (lika stor rulle/kapital) så skulle man se vem som var bäst över en period. Varför tror du rullen skulle visa hur bra en pokerspelare är? Är en grinder som sitter med 100 bord uppe en bra spelare enligt dig för att han har koll på rullen och knappt tänker själv?

Du är en korkad pokerspelare skulle smiska sönder dig vid ett livebord, oj oj oj vad borta du skulle va. Du skulle inte ha en susning.

megawow