Integrale Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 Du spelar livepoker och det är din tur att agera. Du placerar alla dina marker på dina hålkort, och för alltsammans framåt mot mitten av bordet, utan att säga ett ord. Har du då gått allin eller foldat? Citera
Cyntax Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 All-in OCH fold! Pengarna i potten och korten i mucken. Nä, allvarligt. Jag skulle säga fold isf. Korten är på bordet och når över linjen (jag tänker på CC's linje) och chipsen ligger på korten och inte bordet. Citera
archtila Postad 10 September , 2011 Rapport Postad 10 September , 2011 fråga han som gör det, vad han menar? annars fråga floor managern Citera
Nidson Postad 10 September , 2011 Rapport Postad 10 September , 2011 Bonusfråga: Vad händer om man gör så samtidigt som man skriker "Jag är en lögnare!" ? Citera
Integrale Postad 10 September , 2011 Författare Rapport Postad 10 September , 2011 Bonusfråga: Vad händer om man gör så samtidigt som man skriker "Jag är en lögnare!" ? Då räknas hela din stack som en obligatorisk ante, och alla måste lägga in lika mycket i ante som du. Är det någon som inte täcker dig och därmed inte kan lägga anten så blir de diskvalificerade. Handen spelas sedan som NLH hi/lo där alla får en egen 6:e gata. Citera
Recommended Posts