B-Baneman Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 Tjena, Är på väg till Vegas och undrar om någon kan tipsa om hotell eller annat ställe som har väldigt bra internet...uppkopplingen måste klara streamad fotboll så att jag kan se allsvenskan...jaja vet att det finns mycket annat att göra i Vegas, men för mig är det viktigt. De flesta ställen jag bott på i Vegas har tyvärr haft medioker wireless Citera
mackan996 Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 Vi bodde på Trumph i Juni och internet fungera bra och ingick dessutom i hotellrummet/priset. Citera
JackandCoke Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 Palazzo/Bellagio/Wynn/Hard Rock funkar det mycket bra. Citera
Terribleturk Postad 11 September , 2011 Rapport Postad 11 September , 2011 Tjena, Är på väg till Vegas och undrar om någon kan tipsa om hotell eller annat ställe som har väldigt bra internet...uppkopplingen måste klara streamad fotboll så att jag kan se allsvenskan...jaja vet att det finns mycket annat att göra i Vegas, men för mig är det viktigt. De flesta ställen jag bott på i Vegas har tyvärr haft medioker wireless Hej! Du kan köpa billiga 4G kort mitt på strippen via en automat faktiskt! Mellan Whalgreens och HArd Rock Cafe. Suverän mottagning och runt 100 dollar om jag inte missminner mig. MVH Murat Citera
B-Baneman Postad 13 September , 2011 Författare Rapport Postad 13 September , 2011 Stort tack för alla tips:-) Citera
Recommended Posts