gdaily Postad 29 Juni , 2005 Rapport Postad 29 Juni , 2005 Sällan jag startar upp en sajttråd, men den verkar lite intressant för mig: Det är väldigt lite action, just nu fem bord bara, men har lite intressanta features: a) Man kan på något sätt choppa blindarna, har inte kommit på hur. b) Man kan straddla - jävligt bra om man spelar NL shorthanded! c) Det finns i vanlig ordning max 50 ggr big blind NL-bord. Men det verkar också finnas bord med minimumupptag 100 ggr och det verkar finnas bord helt utan maximupptag Har inte kunnat kolla om/hur allt detta stämmer - ni som vet, vänligen diskutera /Ola Citera
Takalen Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Just det ja dom ingår också i DGN. DigitalGamingNetwork Kompis siter,, Wingows och FullContactPoker. Lite spelare ännu men kul options eller features.. =) Citera
redlineer Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Spelar på wingows, usla spelare och som sgat kul med chop o straddle. Men verkar inte funka o köra i pt tyvärr o sjukt seg bonus. Citera
kompiserik Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Siten ser intressant ut. Men spelar bara inom EU och denna verkar vara en BIG NO NO därför. Har jag rätt om mina mistankar? Citera
-LuckyFred- Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Snabba utbetalningar? Hur mycket kan man sätta in? (max bonus) Finns det PLO? Citera
Cyntax Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Postad 11 Augusti , 2008 Hur gick det sen? Någon som spelat mera? Citera
LuckyStar5.1 Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Postad 11 Augusti , 2008 Snabba utbetalningar?Hur mycket kan man sätta in? (max bonus) Finns det PLO? Har spelat mycket på Wingows och det är extrems sega utbetalningar. Om man inte kontaktar någon på "finance dep." så tar det veckor. Tror max var 1000$ via neteller. Citera
Recommended Posts