FormerForum Postad 15 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2011 Det här är en av dom tåjjtaste kropparna jag varit med. Synd att hon har IQ: Hockeypuck bara. Fast vad gör väl det ...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 15 September , 2011 Rapport Share Postad 15 September , 2011 Sportar hon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 15 September , 2011 Rapport Share Postad 15 September , 2011 Äntligen en tjej i min smak! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tomivey Postad 15 September , 2011 Rapport Share Postad 15 September , 2011 Sportar hon? Ser ju nästan ut som det. Kolla ryggtavlan på sista bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FormerForum Postad 15 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2011 Sportar hon? Oh, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NorthQ Postad 15 September , 2011 Rapport Share Postad 15 September , 2011 Vilken sport störs man inte av en sådan byst mån tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FormerForum Postad 15 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2011 Den här kanske. "Look at the ball." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jodan Postad 15 September , 2011 Rapport Share Postad 15 September , 2011 -1 Bröst alla dagar i veckan framför rumpor Balans imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 15 September , 2011 Rapport Share Postad 15 September , 2011 Jag uppskatta fotbollsbilden <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 15 September , 2011 Rapport Share Postad 15 September , 2011 Balans imo! Balans Schmalans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 15 September , 2011 Rapport Share Postad 15 September , 2011 skapa en omröstning där man får rösta vad man tkr är viktigast av rumpa och pattar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 15 September , 2011 Rapport Share Postad 15 September , 2011 Måste ju fördjupa frågan. Om båda är minst "okey" så blir det ju pattar, men om det som inte väljs är lite bedrövligt kan man ju inte välja pattar längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FormerForum Postad 24 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2011 Jag vet inte om det är karma, men här sitter man efter en bra session, ska precis langa upp en b-rud, men känner att "Nae, jag är så jävla trött så väntar med det till imorgon...". Vaknar fyra timmar senare av att jag håller på att svimma(!). Vakna av det liksom. Springer in på toaletten och hulkar som en räv. Sedan dess har det varit full fart från alla hål. Ät aldrig gårdagens upptinade kyckling i rumstemp, som sedan slängs in i kylen p.g.a. att annat krubb och för att sedan tillagas nästa dag. Detta önskar jag inte min värsta fi. Usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 24 September , 2011 Rapport Share Postad 24 September , 2011 karma för du inte lagt upp fler bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 24 September , 2011 Rapport Share Postad 24 September , 2011 Äntligen en tjej i min smak! mkt lik din syrra faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker2007 Postad 25 September , 2011 Rapport Share Postad 25 September , 2011 mkt lik din syrra faktiskt Shit just got real Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 25 September , 2011 Rapport Share Postad 25 September , 2011 mkt lik din syrra faktiskt Haha, inte någonstans faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 29 September , 2011 Rapport Share Postad 29 September , 2011 Öh! Var inte så jävla 2011 och uppdatera lite b-rudar istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 29 September , 2011 Rapport Share Postad 29 September , 2011 Öh! Var inte så jävla 2011 och uppdatera lite b-rudar istället! Är det inte som så att kvoten för 2011 är uppfylld? Har för mig att förra dBn / omgången varade ungefär lika länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FormerForum Postad 29 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2011 Tänkte att jag skulle hålla er lite på halster. Att ni finner dessa b-rudar så inspirerande kunde jag aldrig ana. Nu kör vi månadens sista b-rud. Även den sista b-ruden som jag på något sätt har haft kontakt med kommer läggas upp här nedan. Därefter kommer jag börja få dåligt samvete. Framförallt kommer folk på forumet börja känna igen vissa b-rudar, och jag vill inte stå till svars för någonting, alt få en bettskena i ollonet. Nästa månads kategori to be decided. Jag slänger även fram en poll här där ni kan rösta på vem av denna månads b-rudar som ni finner mest attraktiv. GL! Den här bruttan kan vara bland de sötaste jag har fått stifta bekantskap med. Hennes ögon får mig att göra märkliga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 29 September , 2011 Rapport Share Postad 29 September , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 29 September , 2011 Rapport Share Postad 29 September , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tomivey Postad 29 September , 2011 Rapport Share Postad 29 September , 2011 Niggas slept on this. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 6 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2011 nuuu snackar vi. den sista omg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 6 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2011 skapa en omröstning där man får rösta vad man tkr är viktigast av rumpa och pattar Väldigt bra idé imo. Antar att du(ts) vill ge folk vad de vill ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts