owster Postad 2 September , 2011 Rapport Postad 2 September , 2011 Entraction bans players from Canada, Israel, Norway, Russia and Turkey effective 29th of September Twoplustwo link Ryssarna slipper jag gärna men turkarna och israelerna är ju guldgruvor Citera
bjoelle Postad 2 September , 2011 Rapport Postad 2 September , 2011 EDIT pga trötthet: Nu läste jag vad du länka till och vet inte alls hur jag ska tolka det, jag är nyvaken. Citera
SantaOnTilt Postad 2 September , 2011 Rapport Postad 2 September , 2011 Som jag har fattat detta så är det enbart för att bli lite "renare" innan IGT går in och ska försöka ta sig in på den amerikanska marknaden, dock bara en spekulation, ej fakta. Edit: Fick precis reda på att allt är 100% korrekt angående att länderna blir utstängda, säker källa. Citera
owster Postad 2 September , 2011 Författare Rapport Postad 2 September , 2011 Troligen som Santa säger, iaf Norge har väl något liknande UIEGA och de nya amerikanska ägarna vill att nätverket ska se bra ut om USA-marknaden skulle öppna igen. Citera
a_player Postad 2 September , 2011 Rapport Postad 2 September , 2011 aha förstår. vore ju kul om usa spelarna kom in på entraction, men finns det inte risk att det blir ett eget nätverk för usa? Citera
Spelgalen Postad 2 September , 2011 Rapport Postad 2 September , 2011 aha förstår. vore ju kul om usa spelarna kom in på entraction, men finns det inte risk att det blir ett eget nätverk för usa? Väldigt hög "risk". Typ 100%-ig. Citera
Pele08 Postad 3 September , 2011 Rapport Postad 3 September , 2011 Väldigt hög "risk". Typ 100%-ig. Möjligt att detta blir lite luddigt skrivet. Varför skulle de gå in och köpa ett företag som har etablerat sig bra på den Europeiska marknaden och då betala ett högre pris för kundbas och vad namnet står för om de enda bara vill göra om det till en American Only sida om det öppnas upp där dessutom inte Entraction lär ha varit särskilt stort och välkänt från första början. Lär ju vara betydligt mer prisvärt att vänta och se och då öppna upp en ny sida istället för att göra entraction till en amerikansk sajt. Rätta mig gärna om jag är helt ute och cyklar. Citera
owster Postad 3 September , 2011 Författare Rapport Postad 3 September , 2011 Möjligt att detta blir lite luddigt skrivet. Varför skulle de gå in och köpa ett företag som har etablerat sig bra på den Europeiska marknaden och då betala ett högre pris för kundbas och vad namnet står för om de enda bara vill göra om det till en American Only sida om det öppnas upp där dessutom inte Entraction lär ha varit särskilt stort och välkänt från första början. Lär ju vara betydligt mer prisvärt att vänta och se och då öppna upp en ny sida istället för att göra entraction till en amerikansk sajt. Rätta mig gärna om jag är helt ute och cyklar. De kan ju använda samma mjukvara till två olika nätverk. Pokerstars har ju t.ex vanliga pokerstars och pokerstars.fr för bara franska spelare. Citera
Pele08 Postad 3 September , 2011 Rapport Postad 3 September , 2011 De kan ju använda samma mjukvara till två olika nätverk. Pokerstars har ju t.ex vanliga pokerstars och pokerstars.fr för bara franska spelare. Jo självklart. Jag svarade på vad "PeterGriffin" och "spelgalen" skrev. Mycket möjligt att jag misstolka vad de skrev. Vilket jag troligtvis gjorde också nu när jag läser igenom det igen. Citera
Lantash Postad 5 September , 2011 Rapport Postad 5 September , 2011 Hoppas verkligen inte att dom gör entraction till ett 100% usa only...äskar ju att lira där, då endast turres Citera
Spelgalen Postad 5 September , 2011 Rapport Postad 5 September , 2011 Hoppas verkligen inte att dom gör entraction till ett 100% usa only...äskar ju att lira där, då endast turres Du kan nog vara lugn, blir förmodligen två separata nätverk med samma mjukvara om Entraction i framtiden skulle få förtroende i USA. Citera
Lantash Postad 10 September , 2011 Rapport Postad 10 September , 2011 Du kan nog vara lugn, blir förmodligen två separata nätverk med samma mjukvara om Entraction i framtiden skulle få förtroende i USA. Man vet aldrig när det gäller dom där j-vla jänkarna Citera
Recommended Posts