Bumhunter Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Postad 30 Augusti , 2011 Är det förbjudet att spela på 2 konton samtidigt? Jag vet nämligen minst 3 människor som sitter med dubbla konton och väntar action HU på Svenska Spel. Det vill säga, dem har dubbelt så stor chans som en annan, som bara sitter på 1 konto har, att få action. Då dem sitter med 10 bord (5 på varje konto) medan en annan "bara" sitter på 5 bord. Personligen tycker jag att detta är förjävligt och väldigt orättvist. Hur gör de här människorna? Finns det något sätt att fixa så man kan ha 2 klienter igång samtidigt eller sitter dem helt enkelt med 2 datorer? Jag vet att alla 3 läser på det här forumet, så jag hoppas att ni ser detta och slutar med det ni gör. Väl mött Citera
papiPope Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Postad 30 Augusti , 2011 Är det förbjudet att spela på 2 konton samtidigt? Självklart Citera
valterego Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Postad 30 Augusti , 2011 Dubbelpostning undanbedes. Det räcker med inlägget i Svenska Spel-tråden. Citera
Recommended Posts