50kchallengeboi Postad 28 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2011 Hej. Är på jakt efter ett program som gör att jag kan ha två möss inkopplade till samma dator samtidigt och som dessutom kan agera utan relation till varandra. Har hittat ett program som stödjer detta: Team Player. Är dock inte helt nöjd med programmet. Någon som har tips på liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
archtila Postad 29 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2011 vad ska du med det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
owster Postad 29 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2011 Spelatvåpersonerpåsammakontopåsammadatorförattkunnaspelaflerabordförattkunnavinnarakeraces, am i close? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 29 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2011 vad ska du med det till? Troligen siktar han på att vinna ett rakerace eller bli SN/SNE på pokerstars. Därav vill han och hans bror/vän spela samtidigt på samma dator för att det de ska kunna spela samtidigt. Intressant tanke faktiskt. Men frågan är ju om inte Stars kan upptäcka att du agerar på flera ställen samtidigt. Finns ju risk att du blir bannad för att vara en bot... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henk1s Postad 29 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2011 Har flera alternativ. Du får privva för att få dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 29 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2011 Frågan är om man rent praktiskt skulle kunna bli bannad för det? Kan man bevisa att det inte är en boot som spelar kan dom väll aldrig bevisa att man inte är en sjuk multitasker som klarar av att spela med två möss? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 29 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2011 Ett par polare gjorde det här typ 2008 på B2B tror jag det var i ett rakerace. De rejkade typ 3 ggr mer än tvåan då de spelade 21h om dagen också, de blev avstängda från racet. Hoppas du blir det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 29 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2011 Smart drag att starta denna tråd då folk som spelar på exempelvis entraction kommer fatta vem du är när du vinner racen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 29 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2011 Han kanske är ambidexter! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grinder22 Postad 29 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2011 Han kanske är ambidexter! Seriöst... Är det så jävla omöjligt simultanmässigt? Om Nadal som högerhänt kan vinna 78 franska öppna i rad med vänsterforehand (även sharapova är ambidexter är jag rätt säker på) Nu blandar jag ihop saker känner jag men frågan kvarstår. Finns det nåt miffo därute som kan multitabla framgångsrikt med flera pilar ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
owster Postad 29 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2011 Tvivlar på att verkligen hinna klicka är problemet så fördelen i att spela en person med två möss är minimal? Fördelen med två pers/två möss är förstås att varje spelare får längre tid per beslut och kan trycka in fler händer på samma konto. Edit: Kanske inte var en seriös diskussion Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
50kchallengeboi Postad 29 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2011 Oj, vilket liv. Behöver inte direkt två möss för att vinna ett rakerace Söker det faktiskt för att utröna möjligheten att använda det vid konferenser och dylikt där inte en pekpinne är helt optimalt. Hoppas ingen fick några idéer om att vinna rakerace nu istället bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddy1337 Postad 29 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2011 nästan alla fuskar väl ändå? Ska jag skriva en lista hur man kan fuska? ehheheheh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 29 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2011 nästan alla fuskar väl ändå? Ska jag skriva en lista hur man kan fuska? ehheheheh kör på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddy1337 Postad 29 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2011 Märk korten Fnizz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 29 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2011 Oj, vilket liv. Behöver inte direkt två möss för att vinna ett rakerace Söker det faktiskt för att utröna möjligheten att använda det vid konferenser och dylikt där inte en pekpinne är helt optimalt. Hoppas ingen fick några idéer om att vinna rakerace nu istället bara "Well son, poker is about telling a story. I son, I don't beleive yours so I call" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
50kchallengeboi Postad 29 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2011 "Well son, poker is about telling a story. I son, I don't beleive yours so I call" I lold Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 29 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2011 Varför lade du i så fall tråden i Onlinepoker? Jag flyttar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
50kchallengeboi Postad 29 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2011 Varför lade du i så fall tråden i Onlinepoker? Jag flyttar. Hittade ingen lämplig rubrik Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 31 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts