LostMySelf Postad 5 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2011 Absolut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LostMySelf Postad 5 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2011 Lägger ner för idag, varit med om suckouts varje hand jag shovat idag, orkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laagen13 Postad 5 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2011 handen där 87s öppnade, tänker man ett steg extra. 2 av de 3 stora stackarna som skrämer FI i denna potten har lagt sig och den sista sitter ut. Vilket gör det mindre skrämmande att sätta press på de andra. Sen kan man ta det i perspektiv till din J9s push på andra sidan där du pushar 10BB UTG+2 tror jag det var och blir synad. Överlag inget vinnande spel och man ger och tar som sagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 5 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2011 J9s pushen är wp och jättestd(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LostMySelf Postad 5 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2011 Sen kan man ta det i perspektiv till din J9s push på andra sidan där du pushar 10BB UTG+2 tror jag det var och blir synad. Överlag inget vinnande spel och man ger och tar som sagt... Hur mycket +ev shove som helst med J9s där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddy1337 Postad 5 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2011 Måste bara få fråga en 180man turbo grinder. Varför? Du går in på finalbordet med 10BB vilket alla andra gör också. Ingen rör sina chips tills de får en hand, Alltså hur kan det vara kul att spela på det sättet? Det är ju liksom inte ens poker, ungefär som att sitta o lira hyper turbos HU o göra pengar. Jag fattar inte grejjen, snälla förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LostMySelf Postad 5 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2011 Måste bara få fråga en 180man turbo grinder. Varför? Du går in på finalbordet med 10BB vilket alla andra gör också. Ingen rör sina chips tills de får en hand, Alltså hur kan det vara kul att spela på det sättet? Det är ju liksom inte ens poker, ungefär som att sitta o lira hyper turbos HU o göra pengar. Jag fattar inte grejjen, snälla förklara. Enkel väg att göra profit på helt enkelt, vissa föredrar att sitta flertalet timmar och spela cg och plusa marginellt när du kan sitta i max ~1½ timma i en 180manna och vinna +50BI om du binkar en. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddy1337 Postad 5 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2011 Enkel väg att göra profit på helt enkelt, vissa föredrar att sitta flertalet timmar och spela cg och plusa marginellt när du kan sitta i max ~1½ timma i en 180manna och vinna +50BI om du binkar en. Absolut, men grejjen med cashgame är att du spelar ut din motståndare. Du är liksom bättre. I turbo handlar det mest om vilka som orkar spela i stor volym och sen kunna all in % för preflop. Hur kan man vara bättre i en turbo? Jag tycker det är seriöst gay Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nolfie Postad 5 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2011 Absolut, men grejjen med cashgame är att du spelar ut din motståndare. Du är liksom bättre. I turbo handlar det mest om vilka som orkar spela i stor volym och sen kunna all in % för preflop. Hur kan man vara bättre i en turbo? Jag tycker det är seriöst gay Är du seriös? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddy1337 Postad 5 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2011 Är du seriös? 100% Turbos är fucking gay, 20BB wieee. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LostMySelf Postad 5 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2011 Inte för att vara sån, men känns dumt att klaga på vad som är gay och inte. Vissa föredrar det ena och vissa föredrar det andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddy1337 Postad 5 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2011 Antagligen är jag en idiot som säger högt vad jag tycker om andras sysslor som jag faktiskt inte har nånting med att göra. Ungefär som när polarna spelar på vegas maskiner, JAG FATTAR DET INTE, liksom stejka mig istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NorthQ Postad 6 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2011 Inte för att vara sån, men känns dumt att klaga på vad som är gay och inte. Vissa föredrar det ena och vissa föredrar det andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LostMySelf Postad 6 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2011 Lite Vocal Trance till er som lyssnar på det: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LostMySelf Postad 6 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2011 Helt otroligt att man kan syna här, fattar inte hur dom tänker? http://www.pokerhand.org/?6227663 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddy1337 Postad 6 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2011 Helt otroligt att man kan syna här, fattar inte hur dom tänker? http://www.pokerhand.org/?6227663 korrekt call imo. Spelar man turbo så spelar man turbo. Som jag sa tidigare, Hur kan det vara kul o spela med 4,5BB? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LostMySelf Postad 7 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 Oktober , 2011 Ska du vara på mig om detta varje gång jag postar i min db så kan du sluta skriva, för jag har redan förklarat för dig varför jag spelar dessa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddy1337 Postad 7 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2011 du måste ju erkänna att det är gay att spela med 4,5BB som standard stack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddy1337 Postad 7 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2011 säg det bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 7 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2011 säg det bara Försöker du vara mongo eller är du mongo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eschmanCAT Postad 7 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2011 Helt otroligt att man kan syna här, fattar inte hur dom tänker? http://www.pokerhand.org/?6227663 dom tänker asrätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 7 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2011 Soft DB, ska försöka bli vinnande MTT lirare och behöver utveckla mitt lir, denna db ska följas, GL :] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddy1337 Postad 7 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2011 Försöker du vara mongo eller är du mongo? Kan inte alla bara erkänna att turbos suger så slipper man kanske se skiten på SvS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 7 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2011 turbos suger.. ...... ...... .......... ....... . . . . . . . ..........inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LostMySelf Postad 7 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 Oktober , 2011 Suger att springa in i AA när man sitter med AKs precis på bubblan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts