Danielooo Postad 26 Augusti , 2011 Rapport Postad 26 Augusti , 2011 Hur mkt tror ni att han har i sin bankroll eller illari sahamies? Killen drog in 1 miljon dollar denna veckan. Bryr dom sig om BMG ens? Vi vet ju sedan tidigare att isildur1 inte haft så bra koll på de men aa han verkar lite stabilare nu känns de som. Citera
killerwolf Postad 26 Augusti , 2011 Rapport Postad 26 Augusti , 2011 känns som gammal skåpmat spekulera detta Citera
fiskpatte747 Postad 26 Augusti , 2011 Rapport Postad 26 Augusti , 2011 han håller på att cleara sin 100% insättningsbonus Citera
Eblinho Postad 27 Augusti , 2011 Rapport Postad 27 Augusti , 2011 Hur mkt tror ni att han har i sin bankroll eller illari sahamies? Killen drog in 1 miljon dollar denna veckan. Bryr dom sig om BMG ens? Vi vet ju sedan tidigare att isildur1 inte haft så bra koll på de men aa han verkar lite stabilare nu känns de som. sjukligt sjuk fråga Citera
LillaLondon Postad 27 Augusti , 2011 Rapport Postad 27 Augusti , 2011 han håller på att cleara sin 100% insättningsbonus + 1 mille på den hhahahaha Citera
#LOUDmouth# Postad 27 Augusti , 2011 Rapport Postad 27 Augusti , 2011 Hur mkt tror ni att han har i sin bankroll eller illari sahamies? Killen drog in 1 miljon dollar denna veckan. Bryr dom sig om BMG ens? Vi vet ju sedan tidigare att isildur1 inte haft så bra koll på de men aa han verkar lite stabilare nu känns de som. Vad vet du som vi andra inte vet (visste)? Hur mycket han har i rullen tror jag knappast inte någon här har en aning om. Och hur mycket Viktor har i Illari är bara deras ensak. Fan, jag vill inte ens tänka på Viktor i Illari. Dock så dömer jag dom inte, dom får göra precis vad dom vill. Eller förresten, kan trots allt inte motstå en gissning. Jag tror konstigt nog att Illari i detta fallet är rätt tight så kanske en 2-3cm. Egentligen är det som upplagt för en vits involverande Tag Eriksson men jag väljer att hålla mitt inlägg seriöst! Edit:Andreas Andersson har väl alltid varit stabil men jag visste inte att han lirade poker. För övrigt får man väl erkänna så här flera år senare att han trillade ganska lätt och att det nog inte var straff. /#LOUDmouth# Citera
kossan Postad 27 Augusti , 2011 Rapport Postad 27 Augusti , 2011 Hur mkt tror ni att han har i sin bankroll eller illari sahamies? Killen drog in 1 miljon dollar denna veckan. Bryr dom sig om BMG ens? Vi vet ju sedan tidigare att isildur1 inte haft så bra koll på de men aa han verkar lite stabilare nu känns de som. Du skriver ju som en förortsneger, vad menar du? Citera
Pele08 Postad 27 Augusti , 2011 Rapport Postad 27 Augusti , 2011 Du skriver ju som en förortsneger, vad menar du? Går inte hissen hela vägen upp? Skönt att du gnäller på hur han skrev det inlägget när du själv inte verkar vara kapabel att förstå vad han menar. Visst lite luddigt men så svårt var det väl ändå inte att förstå eller? Citera
henjon Postad 27 Augusti , 2011 Rapport Postad 27 Augusti , 2011 Fast sjukt rolig första mening som Loudmouth redan rett ut. Episkt syftningsfel, i princip i klass med alla syftningsfels moder: "Galen och omgiven av dåliga rådgivare kan jag inte annat än beklaga Erik XIV" Citera
kossan Postad 27 Augusti , 2011 Rapport Postad 27 Augusti , 2011 Hur mkt tror ni att han har i sin bankroll eller illari sahamies? Killen drog in 1 miljon dollar denna veckan. Bryr dom sig om BMG ens? Vi vet ju sedan tidigare att isildur1 inte haft så bra koll på de men aa han verkar lite stabilare nu känns de som. Du skriver ju som en förortsneger, vad menar du? Går inte hissen hela vägen upp? Skönt att du gnäller på hur han skrev det inlägget när du själv inte verkar vara kapabel att förstå vad han menar. Visst lite luddigt men så svårt var det väl ändå inte att förstå eller? Rubriken sa : Viktor Blom Bankroll. Hur får du ihop översta inlägget med det, utan att gissa? Enligt inlägget ihop med rubriken, är det Viktor Blom som har plussat 1 mille samt har massa konstighet ihop med Ilari.Usch. Snacka inte om hissar med mig, ditt lilla hissåkande fikon. Citera
XeroxFin Postad 27 Augusti , 2011 Rapport Postad 27 Augusti , 2011 http://123an.tjosan.se/tidningtab.html Min favorit: "I samband med olyckan skadades föraren lindrigt i huvudet, och en del diesel rann ut." Citera
killerwolf Postad 27 Augusti , 2011 Rapport Postad 27 Augusti , 2011 vad den än var, så är den $1mille större nu. Citera
Mohican Postad 27 Augusti , 2011 Rapport Postad 27 Augusti , 2011 Skillnaden mellan Isildur1 och Ziigmund är att Viktor har diesel i huvet medans Ilari har 130 oktan flygfotogen. Citera
kossan Postad 27 Augusti , 2011 Rapport Postad 27 Augusti , 2011 http://123an.tjosan.se/tidningtab.html Min favorit: "I samband med olyckan skadades föraren lindrigt i huvudet, och en del diesel rann ut." Skillnaden mellan Isildur1 och Ziigmund är att Viktor har diesel i huvet medans Ilari har 130 oktan flygfotogen. Givetvis gillar vi alla Isildur1 men Ilari är ju kungen. Citera
Freddy1337 Postad 27 Augusti , 2011 Rapport Postad 27 Augusti , 2011 Givetvis gillar vi alla Isildur1 men Ilari är ju kungen. Jag gillar inte bönder Har han fixat håret än? För inne HELVETE Citera
Eblinho Postad 28 Augusti , 2011 Rapport Postad 28 Augusti , 2011 Jag gillar inte bönder Har han fixat håret än? För inne HELVETE önskar man kunde tagga typ starfitter i sista bilden Citera
godispaSVEn Postad 28 Augusti , 2011 Rapport Postad 28 Augusti , 2011 önskar man kunde tagga typ starfitter i sista bilden :mrgreen: :mrgreen: Citera
sulla Postad 28 Augusti , 2011 Rapport Postad 28 Augusti , 2011 Jag gillar inte bönder Har han fixat håret än? För inne HELVETE Det sorgliga är väl att de i främre raden är de som kommer få knulla mest på det discot Citera
DelPiero74 Postad 28 Augusti , 2011 Rapport Postad 28 Augusti , 2011 OP ställer en fråga för att han har intresse av poker och en av dess största stjärnor. För det får han bara skit och ploj tillbaka. Kul, skitkul. Citera
Freddy1337 Postad 28 Augusti , 2011 Rapport Postad 28 Augusti , 2011 OP ställer en fråga för att han har intresse av poker och en av dess största stjärnor. För det får han bara skit och ploj tillbaka. Kul, skitkul. Hur ser gud ut? svara på frågan utan skit och ploj Citera
sulla Postad 28 Augusti , 2011 Rapport Postad 28 Augusti , 2011 Hur ser gud ut? svara på frågan utan skit och ploj Han är lång halvsmal och har långt hår med skägg, eller just det. Det är ju Jesus, eller vet man egentligen hur jesus såg ut? Kanske inte... äsch, jag väljer att gå på att han ser ut typ som Viktor Blom. Citera
Supertequila Postad 28 Augusti , 2011 Rapport Postad 28 Augusti , 2011 Han är lång halvsmal och har långt hår med skägg, eller just det. Det är ju Jesus, eller vet man egentligen hur jesus såg ut? Kanske inte... äsch, jag väljer att gå på att han ser ut typ som Viktor Blom. plz... Alla vet ju att Jesus är Mohammeds bitch. Citera
#LOUDmouth# Postad 28 Augusti , 2011 Rapport Postad 28 Augusti , 2011 plz... Alla vet ju att Jesus är Mohammeds bitch. Mmmhhh, och alla vet att det är kärr .... frunt ...... kjolt ...... ehh, kvinnorna som bestämmer så /#LOUDmouth# Citera
Recommended Posts