Gå till innehåll

Viktor blom bankroll


Danielooo

Recommended Posts

  • 1 month later...

På tal om isil, och nu när jag läst lite här och där på forumet om folk som går genom massa procedurer när de ska ta ut stora summor (typ över 150k).

Hur tror ni isildur tryckte in typ 1-2 miljoner$ på fulltilt? Höjer inte dom insättnings nivån successivt?

Vi säger att han satt in två miljoner dollar, de tog han antagligen också ut ifrån något ipoker skin eller moneybookers för att sen sätta in på fulltilt.

På iPoker är det inte så att man max kan ta ut lika mycket som man en gång har satt in? Vet inte hur det funkar.

Sen tredje grejjen, han hade ju någon fet lägenhet i Göteborg för typ 7 miljoner? Det betyder att han också har tagit ut pengar till sitt bankkonto, allt utan problem som 19 åring?

 

Känns helt overkligt att en 19 åring har slaskat runt 1x, 20, 30? miljoner mellan olika sidor och banker såhär.

Känns inte som pengar när dom sitter och spelar däremot då är det bara siffror i mina :shock: gon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om isil, och nu när jag läst lite här och där på forumet om folk som går genom massa procedurer när de ska ta ut stora summor (typ över 150k).

Hur tror ni isildur tryckte in typ 1-2 miljoner$ på fulltilt? Höjer inte dom insättnings nivån successivt?

Vi säger att han satt in två miljoner dollar, de tog han antagligen också ut ifrån något ipoker skin eller moneybookers för att sen sätta in på fulltilt.

På iPoker är det inte så att man max kan ta ut lika mycket som man en gång har satt in? Vet inte hur det funkar.

Sen tredje grejjen, han hade ju någon fet lägenhet i Göteborg för typ 7 miljoner? Det betyder att han också har tagit ut pengar till sitt bankkonto, allt utan problem som 19 åring?

 

Känns helt overkligt att en 19 åring har slaskat runt 1x, 20, 30? miljoner mellan olika sidor och banker såhär.

Känns inte som pengar när dom sitter och spelar däremot då är det bara siffror i mina :shock: gon

 

har för mig att han är skriven i england så han slipper skatta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänker mest på tiden när han spelade upp pengar på alla euro sidor och sen tog 50 inköp (!?) av durrrr.

 

Ah tror jag förstår din frågeställning lite bättre nu, Tror att man kan mejla supporten så att dem höjer uttag/insättningsgränsen annars, har jag iaf kunnat göra på Pokerstars

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmmh, läste dock poster på 2+2 mellan IFS och en som heter coopah som spelar 5/10$ (typ tror jag).

Och han skulle börja spela på pokerstars, sa att dom skulle höjja insättningsgränsen men dom höjde den med typ 2000$ eller någon strunt summa.

 

Så verkar inte funka "hi can you increase my deposit max by 2 000 000 $?"

Vet inte ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...