SallySlangbella Postad 26 Augusti , 2011 Rapport Postad 26 Augusti , 2011 tjaAA. Lirar på prima poker men vill dunka in lite deg på en ny sajt. För mkt grinders, regs på prima... plus den där nya bot?funktionen som jag inte riktigt hajjar vad den ska vara bra för. Kommer att fortsätta spela där men vill rusha på någon annan sajt. Kraven : skattefritt. mången spelare 24/7. pålitlig sajt. mkt lirers på midstakes och mkt action. hyffsat skön klient. tack som fan! Citera
Freddy1337 Postad 26 Augusti , 2011 Rapport Postad 26 Augusti , 2011 vänta, har prima rush poker? Citera
JackVegas Postad 26 Augusti , 2011 Rapport Postad 26 Augusti , 2011 vänta, har prima rush poker? Nej....hade du trott mig om jag svarat ja? Cred till OP för enastående fantasi och kreativitet när han skapade sitt nick! Citera
JackVegas Postad 26 Augusti , 2011 Rapport Postad 26 Augusti , 2011 Skulle kika på nätverken ipoker eller ongame om jag var dig Karins. Ipoker hittar du på t.ex. William Hill och ongame via exempelvis Betfair. Sanningen är dock att nästan alla siter ser likadana ut i trafik och gräset är inte grönare längre 2011. Citera
schumme Postad 26 Augusti , 2011 Rapport Postad 26 Augusti , 2011 Cred till OP för enastående fantasi och kreativitet när han skapade sitt nick! +1 Citera
Freddy1337 Postad 26 Augusti , 2011 Rapport Postad 26 Augusti , 2011 Nej....hade du trott mig om jag svarat ja? hade blivit kåt som ett djur iaf Citera
SallySlangbella Postad 26 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2011 Skulle kika på nätverken ipoker eller ongame om jag var dig Karins. Ipoker hittar du på t.ex. William Hill och ongame via exempelvis Betfair. Sanningen är dock att nästan alla siter ser likadana ut i trafik och gräset är inte grönare längre 2011. hahah en får tacke. Får nog bli ongame för min del Citera
medullaoblongata Postad 26 Augusti , 2011 Rapport Postad 26 Augusti , 2011 vadå för bot funktion? Citera
Recommended Posts