Gå till innehåll

Pokerprogram


Danielooo

Recommended Posts

Tjenare , Tänker köpa ett pokerprogram har aldrig använt ngt tidigare. Är en sng spelare men spelar cg ibland också.

 

Jag vill ha ett program där jag får så mkt information om spelarna så mkt som möjligt (se deras moves, hur dom agerar i situationer preflop /postflop med mera) Och som hjälper mig att utveckla mitt spel.

 

Table scanner vad är de för program? Lutar åt holdem manager men aa kom gärna med förslag !!

 

tack för svar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare , Tänker köpa ett pokerprogram har aldrig använt ngt tidigare. Är en sng spelare men spelar cg ibland också.

 

Jag vill ha ett program där jag får så mkt information om spelarna så mkt som möjligt (se deras moves, hur dom agerar i situationer preflop /postflop med mera) Och som hjälper mig att utveckla mitt spel.

 

Table scanner vad är de för program? Lutar åt holdem manager men aa kom gärna med förslag !!

 

tack för svar

 

pokerOffice on

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som sagt tidigare i alla dessa trådar är de alla samma. Alla har samma stats, möjlighet till grafer mm mm. Det som skiljer är layout och installation.

 

Pokeroffice, holdemmanager och pokertracker är same same och klarar alla det du söker. Tips är att alla har trialversions så testa o se vilket som funkar bäst.

 

Eller så tar du HEM för att alla verkar vilja ha det, precis som för alla för 5 år sen ville ha pokertracker. Eller så väljer du pokeroffice för det kanske alla vill ha om 5 år.

 

Jag har prövat alla tre och föredrar pokeroffice pga enkelheten och layouten. Och dissar HEM för det var svårinstallerat och att det av nån anledning "åt upp" mina HH´s vilket gjorde att det årets spel inte kan föras in i pokeroffice i efterhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...