Zoogin Postad 28 Juni , 2005 Rapport Share Postad 28 Juni , 2005 Fick hem ett par böcker idag. Hade bla beställt How Good Is Your Pot-Limit Omaha? av Reuben. Nu visade det sig dock att jag klickat för How Good Is Your Pot-Limit Hold'em? istället. Men jag spelar bla NL Hold'em och ibland, men mer sällan, även PL. Så nu är frågan om jag ska bräcka ryggen på den eller skicka tillbaks den. Är det någon som läst den och vill dela med sig vad dom tycker om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkeman Postad 28 Juni , 2005 Rapport Share Postad 28 Juni , 2005 Vad jag har hört så ska den vara rätt bra till NL också, men jag har inte läst den. Jag tror du gott kan läsa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zoogin Postad 1 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2005 Japp, blir nog o läsa den ändå. Finns säkert något matnyttigt däri. Känner mig dessutom för lat för o skicka tillbaks den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
callen Postad 16 Juli , 2005 Rapport Share Postad 16 Juli , 2005 Jag tyckte ärligt talat inte att den var något vidare, Reuben är knappast någon holdem-expert. Hans omahabok är däremot mycket bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zoogin Postad 17 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2005 Jag tyckte ärligt talat inte att den var något vidare, Reuben är knappast någon holdem-expert. Ok Vad är det som år dåligt med den då? Kan man ifrågasätta den rent pokertekniskt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts