Gå till innehåll

bank wire uttag?


qubee

Recommended Posts

Cashade ut från WH via bankwire för en längre tid sedan, men tog bara ut 1k SEK och verkar som det var 2.5% avgift på det uttaget. (eller så kanske det är en fast avgift på 25kr, vet inte helt 100%)

Nyligen prövade jag att casha ut direkt till mitt VISA och då var det 0% i avgift. Men det beror nog mest på att jag har SEK som valuta på WH.

Var samma sak på betsafe när jag använde mig av SEK som valuta, ingen avgift vid cashout till VISA.

 

Har du $ eller någon annan valuta lär du inte komma undan avgifterna om du ska casha till ditt kreditkort.

Men prova på bankwire och se :)

Har för mig det tog ca 4-5 arbetsdagar innan pengarna var på kontot.

 

lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för ditt svar! :)

 

Jag har pratat med supporten och de sa att de inte hade några avgifter alls men däremot kunde banken ta en avgift. Kanske den som var 2.5% hos dig, vilken bank har du ?

 

Att ha sek på kontot verkar smidigt, ska tänka på det i framtiden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aah...kanske inte formulerade mig rätt, men det är som du säger, banken som tar avgiften. Jag använder mig av Swedbank.

Vet inte om det är någon sida som tar en avgift när man gör bankwire? tror inte det iaf.

Var väl banken som tog 2.5% eller om det är 25SEK fast avgift? inget jag vet 100% än, men det kanske man kan ta reda på ifall man tar ut en större summa via bankwire nästa gång :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...