dallzz Postad 13 Augusti , 2011 Rapport Postad 13 Augusti , 2011 Hej! Tänkte göra en intresseanmälan för en deepstackturnering i Sölvesborg den 26:e augusti. Har inte hand om klubben själv men hjälper till o kolla hur många från pf som kan tänkas komma. Max antal spelare 50st och det är bra struktur, 10000 startmarker, 30min nivåer. Turren spelas på en hyffsat nyöppnad klubb i Sölvesborg, Blekinge. Intresserade av att spela turren skriver i tråden, mer info om turren kommer när jag själv vet. Kommer förmodligen serveras mat och dryck gratis till turneringen med en anmälningsavgift på runt 150kr. Club Skyline har öppet tre dagar i veckan och det spelas turneringar och cg 5/10 varenda gång för dom som är sugna på att komma. EDIT: Freezeout-turnering Finns dealers till alla bord och personal som serverar läsk, muffins osv. Citera
FunmarZ Postad 13 Augusti , 2011 Rapport Postad 13 Augusti , 2011 Hej, jag är intresserad. Fast även mkt intresserad av en pokerklubb i Blekinge!! Postar typ aldrig här men detta måste undersökas! Vilka dagar har ni öppet? Tider? Hur ser utbudet ut när de gäller cg på olika nivåer? Spela ni bara holdem eller omaha också? Vilka maxinköp gäller för de olika cg nivåerna?? Hoppas på mer info...//Mikael, Ronneby, Blekinge Citera
Recommended Posts