jaroiten Postad 19 Augusti , 2020 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2020 Jag är gärna på och försvarar segern från förra säsongen. Onsdag 9 sept funkar, men hellre kl 21 än 20. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 19 Augusti , 2020 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2020 9e funkar för oss, dock har vi ett avhopp, så 4 lag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 20 Augusti , 2020 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2020 OK, 11 så långt. Jag har pmat D och Ken, om båda kör har vi en lucka, fanns ju ett par intresserade förra året. Jag föredrar 20 framför 21 men är förstås OK med vilket som. Shahin, vill du hålla i det i år eller ska jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 20 Augusti , 2020 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2020 Föredrar också kl 20 Vår nr 5 kan vara med om det blir ojämnt annars Har du PMat Ken här? Twitter är nog ett säkrare kort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 20 Augusti , 2020 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2020 (redigerade) Tjena gubbs, Jag kliver av. Var sak har sin tid och det är dags att gå vidare för mig. Tack för alla säsonger. Det har varit kul och givande. Lycka till med draft och skador. Redigerad 20 Augusti , 2020 av Ken Lennaárd 1 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 21 Augusti , 2020 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2020 Tack för alla år Ken! Du höjde verkligen standarden på denna grupp med ditt fotbollskunnande. och var alltid kul med dina laganalyser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 21 Augusti , 2020 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2020 D är också på, då är vi 12. Dagen funkar, han röstar på 20.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 21 Augusti , 2020 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2020 Säger också 20:00. Är även med på survivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 22 Augusti , 2020 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2020 Okej, det här har ju gått ovanligt smidigt (Jinx). La det som 9 september 20.00 hoppas jag, alla dessa am, pm och tidsdiffarna gör mig förvirrad (= 12 pers, 7k 3k 1k med 1k till mest poäng gjorda under regular season? Skickar ut betalinfo i PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 23 Augusti , 2020 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2020 Topp skickar info till mina polare, de är ju inte direkt pf-aktiva. Ber dem skriva sitt lagnamn ist Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 24 Augusti , 2020 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2020 Nu när vi blev 12 pers istället för 14 som förra säsongen är det rimligt att gå tillbaka till sju bänkplatser vilket vi hade för några år sen. förslag 1: öka bänkplatserna från 6 till 7st förslag 2: öka bänkplatserna från 6 till 7st och en superflexplats (QB/RB/WR/TE) förslag 3: öka bänkplatserna från 6 till 7st och en till flexplats (RB/WR/TE) fler bänk och flexplatser gör det ju lite mer coronasäkrat oxå tänkte jag. jag röstar på förslag 2 men är öppen för alla tre versioner. /gamblob Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 24 Augusti , 2020 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2020 Röstar på förslag 1 om vi ska ändra nått. Gamedayrostern tycker jag är bra som det är med 2 rb, 3 wr och en flex. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MonstersOfTheMidway Postad 24 Augusti , 2020 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2020 Håller med Steel, förslag 1! /MoTM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 24 Augusti , 2020 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2020 Vi 4 instämmer med förslag 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 27 Augusti , 2020 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2020 Förslag ett låter bra, vi spikar det. Alla verkar ha betalt förutom D och någon annan, ropa till om jag missat någon betalning. Leppo - betald Gamblob - betald Rosengren - betald Hogge - betald Jaroiten - betald Team Bosse - betald The Dude - betald Skolboken - betald Monsters - betald Shahin - betald Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 27 Augusti , 2020 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2020 Var bara 2-3 pers som verkade taggade på Survivorn, skippa det i år kanske? Någon som vet hur det funkar med om någon är borta pga Corona, blir det IR eller liknande? Funderar på om man kanske ska lägga en sån plats också om så är fallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MonstersOfTheMidway Postad 28 Augusti , 2020 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2020 (redigerade) 7 timmar sedan, säger Shahin86 : Någon som vet hur det funkar med om någon är borta pga Corona, blir det IR eller liknande? Funderar på om man kanske ska lägga en sån plats också om så är fallet. De som sätts i karantän eller är sjuka hamnar på en Corona lista som inte räknas mot antalet max spelare. Så lagen kommer alltid kunna ha max antal spelare och på så sätt alltid ha ett fullt lag. Vi har ju diskuterat större bänk men 1IR plats hade varit smart med tanke på pandemin! /MoTM Redigerad 28 Augusti , 2020 av MonstersOfTheMidway Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 28 Augusti , 2020 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2020 (redigerade) ja en eller 2 IR-platser kan ju vara bra denna säsong. Man kan ha upp till 4 tror jag men problemet om man har för många är att då blir waivern ganska tunn och tråkig eftersom man kan ha vanligt skadade där oxå (om de har IR-designering vill säga). Redigerad 28 Augusti , 2020 av gamblob Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MonstersOfTheMidway Postad 28 Augusti , 2020 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2020 Exakt, mer än 1 IR är sällsynt! Detta eftersom det då blir urholkat! Så 1 tror jag är lägligt! Vi får inte glömma att covid inte är season ending utan kanske 2 veckor, som en lättare hamstring eller concussion protocol! Jag går in med mind setet att det kommer vara fler ”skador” detta år och bänken kommer vara viktig! /MoTM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MonstersOfTheMidway Postad 31 Augusti , 2020 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2020 En snabb fråga, förstår till 100% om det inte går men fråga skadar ju inte! Det har kört ihop sig en en annan auction liga som jag är med i. Den är samma kväll som denna! Jag skulle bli oerhört tacksam om vi kunde starta denna 19 eller 19.30. Förstår att jobb etc gör att det kanske blir svårt men som sagt, fråga skadar ju inte! Så jag tar en chansning och kollar! Accepterar och förstår fullständigt om det inte går! /MoTM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 31 Augusti , 2020 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2020 Den 2020-08-28 kl 00:05, säger Shahin86 : Förslag ett låter bra, vi spikar det. Alla verkar ha betalt förutom D och någon annan, ropa till om jag missat någon betalning. Leppo - betald Gamblob - betald Rosengren - betald Hogge - betald Jaroiten - betald Team Bosse - betald The Dude - betald Skolboken - betald Monsters - betald Shahin - betald Sådär nu har även D kravlat upp från stenen i skogen där han vilat och har pyntat nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 31 Augusti , 2020 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2020 15 minuter sedan, säger MonstersOfTheMidway : En snabb fråga, förstår till 100% om det inte går men fråga skadar ju inte! Det har kört ihop sig en en annan auction liga som jag är med i. Den är samma kväll som denna! Jag skulle bli oerhört tacksam om vi kunde starta denna 19 eller 19.30. Förstår att jobb etc gör att det kanske blir svårt men som sagt, fråga skadar ju inte! Så jag tar en chansning och kollar! Accepterar och förstår fullständigt om det inte går! /MoTM Gärna för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 31 Augusti , 2020 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2020 Då är alla betalda! 19.30 funkar för mig också, 19.00 blir lite tajt om ja ska lägga barnen men i nödfall kanske. Resten får inflika, måste nästan ha svar från alla innan man byter, men främst Hogge + sällskap och Jaroiten som verkade föredra senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 31 Augusti , 2020 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2020 Återkommer asap Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 31 Augusti , 2020 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2020 OK för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts