hogge75 Postad 15 Juni , 2017 Rapport Share Postad 15 Juni , 2017 Jets verkar heta i år Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Juni , 2017 Rapport Share Postad 15 Juni , 2017 Detta är Eagles år, trust me! Magiskt offense nu, Blount OCH Jeffery+Smith som additions?! Come oooon, maaaan Förutom corners (som vanligt) så är det tung defensiv med. Fly Eagles, fly! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 15 Juni , 2017 Rapport Share Postad 15 Juni , 2017 Jets tankar. Har dumpat alla veteraner och kommer testa sina två framtidshopp på QB-positionen och låta den i särklass bästa Colt McCoy sitta på bänken, och han är inte ens bra. 1-15. Eagles kan verkligen vara riktigt bra i år, men det kräver att Wentz tar ett steg framåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 20 Juni , 2017 Rapport Share Postad 20 Juni , 2017 Den 2017-06-15 kl 16:08, säger hogge75 : Jets verkar heta i år Verkar som jag missade att vifta med ironi-flaggan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 20 Juni , 2017 Rapport Share Postad 20 Juni , 2017 @Hogge Det behövdes inte. @alla Jag skrev fel. Det är Josh McCown som lirar för Jets. Men de är lika usla och de kommer båda bli bänkade för att Jets siktar på 1-15 och någon av de riktigt talangfulla QB:na som kommer i nästa års draft. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 21 Juni , 2017 Rapport Share Postad 21 Juni , 2017 Slår ett slag på hoppets trumma för mina Giants, även om Eagles kan bli farliga, dock tror jag att dom flår sig förbi Dallas, och hoppas på en Div seger såklart. 12-4, 11-5 om det går kallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 22 Juni , 2017 Rapport Share Postad 22 Juni , 2017 Giants tror jag får problem. Cowboys och Eagles, och faktiskt Redskins bättre. Eli Manning börjar bli gammal, och tveksamt om JPP kommer att kämpa nu när han fått betalt. @Hogge Välkommen till sajten. Du fick 100 W-coins. Nu får du inte utnyttja mina rekar och bjuda upp mina gubbar. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2017 Bara en månad kvar till säsongen startar, någon som vet med sig att dom inte är intresserade av en ny säsong så man kan börja kika efter ersättare isf? Vi kör intresselista, alla som var med förra året har obv förtur... 1. Shahin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 2 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2017 1 minut sedan, säger Shahin86 : Bara en månad kvar till säsongen startar, någon som vet med sig att dom inte är intresserade av en ny säsong så man kan börja kika efter ersättare isf? Vi kör intresselista, alla som var med förra året har obv förtur... 1. Shahin 1. Shahin 2. Steel 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2017 hehe, det gick snabbt, taggad, I like it (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 2 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2017 Jag avstår. Bjuder ni in TGrinder och han flippar ur igen får det lösas på annat sätt. Men ha så kul. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 3 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2017 8 timmar sedan, säger Steel : 1. Shahin 2. Steel 1. Shahin 2. Steel 3. schoolbook Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 3 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2017 Jag är med. 1. Shahin 2. Steel 3. schoolbook 4. Ken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 3 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2017 Kul jag är såklart med! 1. Shahin 2. Steel 3. schoolbook 4. Ken 5. D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 3 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2017 1. Shahin 2. Steel 3. schoolbook 4. Ken 5. D 6. jaroiten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 3 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2017 1. Shahin 2. Steel 3. schoolbook 4. Ken 5. D 6. jaroiten 7. Hogge Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 4 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2017 11 timmar sedan, säger hogge75 : 1. Shahin 2. Steel 3. schoolbook 4. Ken 5. D 6. jaroiten 7. Hogge 8. gamblob Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Samuel. Postad 4 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2017 1. Shahin 2. Steel 3. schoolbook 4. Ken 5. D 6. jaroiten 7. Hogge 8. gamblob 9. Samuel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 4 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2017 1. Shahin 2. Steel 3. schoolbook 4. Ken 5. D 6. jaroiten 7. Hogge 8. gamblob 9. Samuel 10. Leppo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bruce1 Postad 7 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2017 Den 2017-08-04 kl 22:17, säger Leppo : 1. Shahin 2. Steel 3. schoolbook 4. Ken 5. D 6. jaroiten 7. Hogge 8. gamblob 9. Samuel 10. Leppo 11. Rosengren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 7 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2017 Fan va nice, nästan alla är tbx från förra året. Jag fixar en sån här doodle i dagarna så vi kan styra draftdatum, absolut absolut senast 20 augusti måste vi ha draftdatum fixat, helst tidigare. Jag kommer inte riktigt ihåg vad som folk ville ändra regelmässigt, men fanns det förslag och idéer så är ju nu tidpunkten att framföra dessa. (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 7 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2017 0.5 PPR tror jag kompromissen blev (om det är möjligt) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 7 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2017 (redigerade) 57 minuter sedan, säger hogge75 : 0.5 PPR tror jag kompromissen blev (om det är möjligt) Så var det! Vi testar det i år sen ser vi vad vi tycker om det, lät ju helt klart som en vettig kompromiss om vissa föredrog standard och vissa föredrog PPR. Ändrade det redan nu i inställningarna. (Edit; som svar på frågan så är det mao möjligt ) Redigerad 7 Augusti , 2017 av Shahin86 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 10 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2017 2 pers som inte svarat gällande nya säsongen bara... Berghet vet man ju att han alltid svarar med 2 dagar kvar, sen en annan som jag inte orkar kolla upp nu (= Lägger upp vår doodle här också ifall nån har bytt mail eller nåt. http://doodle.com/poll/83xdcbtf2kxxg23y#table Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 10 Augusti , 2017 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2017 7 timmar sedan, säger Shahin86 : http://doodle.com/poll/83xdcbtf2kxxg23y#table Jag fyllde i, kan absolut inte på torsdagen (spelar pokerturre (PPC) då) och onsdagen blir också svår men skall försöka vara med om det blir onsdagen om det är den enda dagen som passar alla andra. Men söndag-tisdag passar bäst för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts