devalanteriel Postad 24 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2014 Ah, jag missade att det fanns ett joinval i menyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 25 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2014 Spikar nu draft till 3 september 21.00. Som sagt en plats ledig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 26 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2014 Påminner också om degen för dem som ej skickat: 1K för fantasy och 250 för survivor. Skicka senast den här veckan så det inte blir "sistaminutenstrul". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 28 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2014 Leppo, hoho kom igen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 29 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2014 Bump. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 30 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2014 Jag är lite förvirrad. I survivorn får jag fel att mitt konto är deaktiverat när jag loggar in. Måste kontakta Yahoos kundtjänst. Kan någon se om jag är med i den ligan eller inte? I fantasyn, finns det inga regler postade någonstans? Värdelös hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 30 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2014 prova logga in med google account istället för yahoo det måste jag göra och det funkar då. i survivorligan finns 6 lag just nu: gamblob, schoolmasters, steel, sharre, samuel och hamsters regler för fantasyn finns under lignamnet PF och settings. ESPN » Free Fantasy Football » PF du får leta lite till =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 30 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2014 Ah, finally, tack. Hamsters är jag, får se om jag kan få det att funka då. Edit: löste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 30 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2014 Saknar vi fortfarande ett lag? (till espn fantasyn alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 31 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2014 Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 31 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2014 Japp. Hur många är det som inte har betalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 31 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2014 Degen är ej på mitt konto från: * TGrinder (men han skeppade i fredags kväll) * D (skeppar idag/imorgon) * berghet * Ken för survivorn De två senaste, skynda por favor! Shahin trodde han kan fylla fjortonde platsen med en IRLare omvi inte får någon här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 31 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2014 Har betalat för survivorn. Pengarna borde synas på kontot på måndag. Snart dags för auktion. Roligaste av allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 31 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2014 Har betalat för survivorn. Pengarna borde synas på kontot på måndag. Snart dags för auktion. Roligaste av allt. +++ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 31 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2014 Har jag fattat rätt? Person 1 väljer en valfri spelare, person 2 väljer en [...] person 14, sen 14-13-12-osv tillbaka och den totala truppen får inte överstiga budget? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 31 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2014 Har jag fattat rätt? Person 1 väljer en valfri spelare, person 2 väljer en [...] person 14, sen 14-13-12-osv tillbaka och den totala truppen får inte överstiga budget? Låter som att du är på rätt spår iaf, men för att förtydliga så när en person väljer en spelare så går den inte rätt in i den personens trupp utan hamnar ute på auktion och alla har chansen att buda på spelaren och den personen som bjuder mest får spelaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 31 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2014 Tjenare kids, sorry att jag inte vart närvarande. Finns plats kvar så är jag givetvis på fortfarande, fyllde i alla fall i den tomma spotten på schemat för draften. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 31 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2014 Lyckas dock inte hitta ligan under espn, då jag söker på league name "PF" så hittar jag 2st, och ingen av dessa känns korrekt. Tips mottages gärna EDIT: Shahin86 verkar fixa allt så ingen fara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 1 September , 2014 Rapport Share Postad 1 September , 2014 Visst finns plats men som jag pm:ade har vi spikat draften till onsdag 3/9 21.00 som du skriver att du inte kan Går det att lösa i alla fall? Inget svar från berghet än, någon som har offlinekontakt med honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 1 September , 2014 Rapport Share Postad 1 September , 2014 Visst finns plats men som jag pm:ade har vi spikat draften till onsdag 3/9 21.00 som du skriver att du inte kan Går det att lösa i alla fall? Inget svar från berghet än, någon som har offlinekontakt med honom? Leppo skrev i PM att han kan 21.00. Berghet skrev att han är på o betalar asap. Vi får hålla tummarna (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 1 September , 2014 Rapport Share Postad 1 September , 2014 Låter som att du är på rätt spår iaf, men för att förtydliga så när en person väljer en spelare så går den inte rätt in i den personens trupp utan hamnar ute på auktion och alla har chansen att buda på spelaren och den personen som bjuder mest får spelaren. Tack, låter vettigt. Jag har alltså kört NFL-drafter förut, men senast var 2005 och snake draft, så jag är lite efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 1 September , 2014 Rapport Share Postad 1 September , 2014 Reggat och klart, betalning skall fixas snarast Aldrig kört auction mode förr så detta kan bli intressant haha, överpris på 2 första och sen "sit out" mode till man får ta böset som blir kvar gissar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 2 September , 2014 Rapport Share Postad 2 September , 2014 Reggat och klart, betalning skall fixas snarast Aldrig kört auction mode förr så detta kan bli intressant haha, överpris på 2 första och sen "sit out" mode till man får ta böset som blir kvar gissar jag OK, Leppo och berghet återstår, betala idag plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 2 September , 2014 Rapport Share Postad 2 September , 2014 Tycker vi kör 1k till vinnaren av grundserien, insatsen tillbaka alltså, plus att man har ett fint läge för mer pengar i slutspelet. Survivor: Vinnaren tar allt Fantasy: Mest poäng grundserien 1k 1a: 7k 2a: 3k 3a: 1k Nu är vi ju 14 (förhoppningsvis...) Jag föreslår: Survivor: Vinnaren tar allt Fantasy: Mest poäng grundserien 1k 1a: 8k 2a: 4k 3a: 1k Kom med synpunkter så spikar vi innan draft. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 2 September , 2014 Rapport Share Postad 2 September , 2014 Nu är vi ju 14 (förhoppningsvis...) Jag föreslår: Survivor: Vinnaren tar allt Fantasy: Mest poäng grundserien 1k 1a: 8k 2a: 4k 3a: 1k Kom med synpunkter så spikar vi innan draft. Tycker man kunde ha gett grundserievinnaren 2k åtminstone då det är mest skill att vinna just grundserien. Att vinna slutspelet är så mkt lotto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts