jaroiten Postad 18 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2014 Tycker det är roligare om bronsmatchen har nån betydelse, så mitt förslag är1: 6k 2:3k 3:1k och 2k till vinnaren av grundserien winner takes all på survivorn Ser bra ut imo Hogge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 18 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2014 Ser bra ut imo Hogge. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 18 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2014 Tycker det är roligare om bronsmatchen har nån betydelse, så mitt förslag är1: 6k 2:3k 3:1k och 2k till vinnaren av grundserien winner takes all på survivorn Tycker vi kör 1k till vinnaren av grundserien, insatsen tillbaka alltså, plus att man har ett fint läge för mer pengar i slutspelet. Survivor: Vinnaren tar allt Fantasy: Mest poäng grundserien 1k 1a: 7k 2a: 3k 3a: 1k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 18 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2014 Tycker båda prisvarianterna ser bra ut. Glöm inte att boka en preliminär drafttid innan alla fixat doodle. Glömt bort om det är på espn eller yahoo men ibland försvinner tillgängliga draftdatum när man närmar sig sista dagarna, så bra att ha en tid som ser ok ut för de flesta som en plan b. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 19 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2014 OK, onsdag 3/9 21.00 prelbokat. Den tiden funkar för alla 10 som reggat hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 19 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2014 Vore kul om någon mer kan hoppa in så Leppo får plats. Någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 19 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2014 No worries, har ett par andra ligor jag är med i. Stort lycka till alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 19 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2014 Scrollat lite bakåt men inte hittat något. Vad är det för insats? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 19 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2014 1kSEK i fantasy och 250SEK i survivor. Man kan vara med i en eller båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 19 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2014 Alright, jag är på. PMa bankkonto så för jag över och fyller i Doodle i morgon bitti. Edit: Jag är på om vi kan ändra i rubriken, 86 sidor och det står fortfarande "Leauge". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 19 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2014 Great! Leppo, hoppas du fortfarande vill vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 20 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2014 Edit: Jag är på om vi kan ändra i rubriken, 86 sidor och det står fortfarande "Leauge". 86 sidor!?!? Hur har du inte ändrat inställningarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 20 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2014 Betalt hittills: * schoolbook * Jaroiten * Steel * Malmster * Ken Påminnelse till övriga (1k), pma om jag har missat skicka bankdetaljer till någon. Glöm ej skriva nick i betalning. Survivorliga skapad, http://football.fantasysports.yahoo.com/survival/group/10642/ Vill ni vara med i survivor, lägg till 250:- så skickar jag lösenord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 20 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2014 86 sidor!?!? Hur har du inte ändrat inställningarna? Jag visste fram tills det kom upp i heltoks dagbok inte ens att det gick. Klarar mig fint så här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 21 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2014 Angående prisfördelning så tycker jag inte vinnaren i gruppspelet ska få några pengar. Det är bra att vinna ändå så det tillför ingenting. Det är i slutspelet det ska avgöras tycker jag. Då ger jag hellre pengarna tillbaka till den som vinner B-slutspelet då det gör att även de som är avhängda har något att spela för. Men det lär knappast någon annan gå med på gissar jag. Har tänkt vara med i survivorn också och ska såklart se till att betala allt innan draften. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 21 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2014 12 av 12 som kan 3e eller 4e september 21.00. Vet inte vilka dom sista 2 är men tycker dom borde bekräfta till senast söndag iaf så spikar vi datumet. Droppa gärna ett PM till dessa nån med bättre koll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 21 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2014 Done, PMat Leppo och TGrinder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 23 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2014 Är det klart att Leppo är med så jag kan joina ligan? Sitter med Shahins inbjudan oklickad fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 23 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2014 Är det klart att Leppo är med så jag kan joina ligan? Sitter med Shahins inbjudan oklickad fortfarande. Är nog skolboken som invajtat dig, han som styr o ställer som League manager just nu. Jag är bara kontrollfreak så försöker lägga mig i ändå (= Du borde joina tycker jag, har hänt att folk hoppar av sista dagen eller att någon ny vill joina. Är hela 10 dagar kvar, mycket som kan hända. Om Leppo inte svarar på PMs så kan man ändra rubriken också till 1 plats ledig så kommer det säkert någon som vill vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 23 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2014 Är nog skolboken som invajtat dig, han som styr o ställer som League manager just nu. Jag är bara kontrollfreak så försöker lägga mig i ändå (= Du borde joina tycker jag, har hänt att folk hoppar av sista dagen eller att någon ny vill joina. Är hela 10 dagar kvar, mycket som kan hända. Om Leppo inte svarar på PMs så kan man ändra rubriken också till 1 plats ledig så kommer det säkert någon som vill vara med. Precis Inget svar på PM än, håller med joina! Går det att ändra rubriken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 23 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2014 Ja, fair enough. Då vet jag vad jag ska ägna söndagen åt. Jag kan ändra rubriken, säg till vad bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 23 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2014 Sådär, fyllt i datum för Draften. Signa upp mig på Survivorn också, skeppar över deg nästa vecka om det är lunch? #12thman Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 24 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2014 "Fantasy NFL League, 1plats ledig." blir bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 24 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2014 Reggat. Helt lost. Inte brytt mig om NFL sedan jag körde fantasy senast, 2005. Kommer att gå skitbra det här. Får fel när jag försöker joina survivorn: "You are not a member of this group. (Error #113)" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 24 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2014 Du måste vara inloggad på Yahoo, sedan kan du joina med groupid 10642 och pwd jag pm:at. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts