Slipknot345 Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 Administrator: We regret to inform you that Victor Blom will not be able to join this tourney. PokerStars will host this tourney at a future date, after we confirm Blom's availability. When we schedule the make-up tourney, we will contact all of the participants of this tournament with the details. We apologize for the inconvenience. Får vi köra gratis då eller? Citera
wyyyxz Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 De måste ju kompensera på något sätt iaf. Om man inte håller något man lovat kan man ju inte bara gå vidare som om ingenting har hänt. Citera
Xovelono Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 De kommer ju att skapa en ny turnering och förhoppningsvis även den med övervärde, det blir perfekt. Citera
random_user Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 Hej! Hoppas att turneringen ikväll blir lyckad. Mvh, Partneransvarig bästa level nånsin här? Citera
XeroxFin Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 Ingen jävla freeroll, ingen orkar med 800 sitouts. Citera
random_user Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 haha... vilken miss att göra en turre och skylta med bounty på Blom lite här o var, och så dyker han inte ens upp. Kan inte tänka mig något annat än att alla deltagare ikväll får ticket till nästa. Citera
wyyyxz Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 Ingen jävla freeroll, ingen orkar med 800 sitouts. Freeroll för alla som betalade idag. Citera
jonasmedz Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 aah, ny på PS. hur blir man av med alla pop ups/spam om olika turneringar och annat som dyker upp över bordet hela tiden? Citera
Slipknot345 Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 Freeroll för alla som betalade idag. Aa det jag menade. Citera
Svenz00r Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 "Hej Pokerstars Jag spelade den privata turneringen Poker SE Viktor Blom Exklusivt som anordnades av pokerstars tillsammans med poker.se och det utlovades att Viktor "isildur1" Blom skulle vara med och ha en bounty på sig. Viktor dök aldrig upp så bountyn uteblev och på så vis så hade vi spelare inte samma channs till pengar som utlovades när vi registrerade. Detta skulle ju kunna jämnföras med falsk^marknadsföring >_>. Så jag ber nu om pengarna tillbaka då ni/poker.se inte kunde hålla vad som utlovats. En turnering med 10$ buy-in är alldeles för mycket för min lilla bankrulle + att jag redan torskat 5k på ngra veckor, enda anledningen till att jag registrarade var för att möta blom synd att han säkert hade något bättre för sig duh. mvh "Svenz00r"" Citera
XeroxFin Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 Freeroll för alla som betalde idag.Isf, visst. Citera
Slipknot345 Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 aah, ny på PS. hur blir man av med alla pop ups/spam om olika turneringar och annat som dyker upp över bordet hela tiden? Options > Tournament Announcements Citera
XeroxFin Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 En turnering med 10$ buy-in är alldeles för mycket för min lilla bankrulle + att jag redan torskat 5k på ngra veckor,mvh "Svenz00r"" Citera
valterego Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 De måste ju kompensera på något sätt iaf. Om man inte håller något man lovat kan man ju inte bara gå vidare som om ingenting har hänt. Håller helt med. Vi kommer att följa upp detta, men vi måste ge Stars en chans att komma med ett förslag på kompensation. Citera
Stormen_Per Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 Mig veterligen står det inte att det är en satellit nånstans. Det kanske alltid är det i era medlemsturneringar? Iallafall så är det bra mycket roligare att spela en vanlig turnering med en vinnare, speciellt i en medlemsturnering med mycket prestige. Citera
Xovelono Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 Iallafall så är det bra mycket roligare att spela en vanlig turnering med en vinnare, speciellt i en medlemsturnering med mycket prestige. Hade varit kul ja. Finns det något forummästerskap? Citera
XeroxFin Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 Iallafall så är det bra mycket roligare att spela en vanlig turnering med en vinnare, speciellt i en medlemsturnering med mycket prestige. Citera
jonasmedz Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 Options > Tournament Announcements TY TY TY TY Citera
valterego Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 Mig veterligen står det inte att det är en satellit nånstans. Det kanske alltid är det i era medlemsturneringar? Iallafall så är det bra mycket roligare att spela en vanlig turnering med en vinnare, speciellt i en medlemsturnering med mycket prestige. Nej, det är bara satelliter i de fall det är biljetter adderat. Ofta är det ren cash som är adderat till potten, och i de fallen är det en rak turre med en vinnare. Generellt upplever vi dock att det är uppskattat när det adderas biljetter och säten till potten. Citera
berKKa Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 Men herre gud så trött man blir på detta...................... :evil: :evil: :evil: Citera
Scaniac Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 Nej, det är bara satelliter i de fall det är biljetter adderat. Ofta är det ren cash som är adderat till potten, och i de fallen är det en rak turre med en vinnare. Generellt upplever vi dock att det är uppskattat när det adderas biljetter och säten till potten. Ni borde ju kunna påverka och få det omstrukturerat , biljetter adderade men vanliga priser sen dubbla startstacken till 3kså blir alla nöjda och glada =) Citera
Scaniac Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 Vi sätter en bounty på mig istället, pvpapcoden som slår ut mig får en pungspark:D Bountyn gick inte ut, då får jag ge mig själv en pungspark..... suck "Hej PvPapco, Du avslutade turneringen på 16:e plats. Du har vunnit en biljett till '$215 Tourney Buy-in'." Citera
PokerStars_Karl Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 Hej, Vi ber givetvis om ursäkt för det inträffade. Tyvärr kunde inte Viktor Blom delta i turneringen. PokerStars kommer att hålla en turnerings av liknande slag i framtiden då vi kan bekräfta att Blom kan delta. När denna ersättningsturnering kommer hållas kommer alla deltagare i dagens turneringen att kontaktas och informeras. Vi ber givetvis om ursäkt för besväret och det inträffade. Mer info följer så fort vi har detaljer. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Scaniac Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 Hej, Vi ber givetvis om ursäkt för det inträffade. Tyvärr kunde inte Viktor Blom delta i turneringen. PokerStars kommer att hålla en turnerings av liknande slag i framtiden då vi kan bekräfta att Blom kan delta. När denna ersättningsturnering kommer hållas kommer alla deltagare i dagens turneringen att kontaktas och informeras. Vi ber givetvis om ursäkt för besväret och det inträffade. Mer info följer så fort vi har detaljer. Mvh, Karl PokerStars Support Tummen upp! Citera
Recommended Posts