Gå till innehåll

Villa bali höst/vinter 2011/2012


diazo

Recommended Posts

  • Svars 70
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

reser du ensam pele?

 

(isåfall tycker jag du ska ta thai först och sen dela ett rum med mig på AP inn om du inte bits :))

 

"tyvärr" så följer tjejen med. Har lite saker inplanerat i thai så funkar tyvärr inte att skifta där.

 

Men om det är några pf:are på bali/gili mellan 5okt-5nov så vore det grymt att möta upp några för fest alt. grind

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ser det ut med er resa? Orkar i ärlighetens namn inte ens läsa igenom tråden idag...

Åker iallafall till bali och runt i det området med start i början av oktober. Hade vatt nuts att möta upp i en vecka eller något och få in lite seriös (:roll:) grind där nere. Har obv laptopen med mig för att grinda under hela resan, men lär väl bli lite begränsat då jag är den enda i resesällskapet som spelar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ser det ut med er resa? Orkar i ärlighetens namn inte ens läsa igenom tråden idag...

Åker iallafall till bali och runt i det området med start i början av oktober. Hade vatt nuts att möta upp i en vecka eller något och få in lite seriös (:roll:) grind där nere. Har obv laptopen med mig för att grinda under hela resan, men lär väl bli lite begränsat då jag är den enda i resesällskapet som spelar...

 

Tjena är på bali från 5okt-5nov. Samma läge som dig då jag är ensam som spelar i resesällskapet. Kom vara i seminyak/kuta under första 1½ veckan iaf och sedan någon vecka på gili. Efter det vet jag inte var jag befinner mig någonstans

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...