Matteprof Postad 14 Augusti , 2017 Rapport Postad 14 Augusti , 2017 Intressant första omgång. Fiskar upp två röda kort och blir lite förändringar till nästa omgång Men hur funkar Draft, var ser man ställningen i ligan? För mig står det 0 Citera
devalanteriel Postad 14 Augusti , 2017 Rapport Postad 14 Augusti , 2017 Mm, samma här. Det är väl PL-sidan som är så jäkla slö med att uppdatera som vanligt. Fattar inte att det inte går att kolla på varandras lag heller. Citera
Shahin86 Postad 14 Augusti , 2017 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2017 Important: Please note Draft teams will be available to view today and leagues will be processed by Wednesday. We apologise for the delay and appreciate your patience. Rest assured future Gameweeks will be updated immediately. Är ju så nytt med draft, blir nog bättre o bättre. 1 Citera
Shahin86 Postad 25 September , 2017 Författare Rapport Postad 25 September , 2017 Den 2017-08-10 kl 20:52, säger Shahin86 : Min enda förhoppning var att inte få Lacazette eller Morata, lyckades drafta båda två. /= Stenkoll. Citera
fanzz Postad 11 April , 2018 Rapport Postad 11 April , 2018 Finns det något intresse att köra Allsvenskan fantasy som börjar nu till helgen? Samma system som PL-fantasy. Kika in här https://fantasy.allsvenskan.se/ Citera
jaroiten Postad 12 April , 2018 Rapport Postad 12 April , 2018 16 timmar sedan, säger fanzz : Finns det något intresse att köra Allsvenskan fantasy som börjar nu till helgen? Samma system som PL-fantasy. Kika in här https://fantasy.allsvenskan.se/ Jag är gärna med på en liga, men kan blir tufft att hinna styra upp. Citera
JNL Postad 13 April , 2018 Rapport Postad 13 April , 2018 Kan nån posta en länk till PF-ligan? Var ju inte med i år, men har kört fantasy ändå så vore kul att se hur jag legat till.. sådär utgår jag från då satsningen varit svag i år. Citera
schoolbook Postad 14 April , 2018 Rapport Postad 14 April , 2018 Gärna eftersom jag för en gångs skull ligger bra till https://fantasy.premierleague.com/a/leagues/standings/9065/classic Jämnt i toppen! Citera
Fajlen Postad 6 Maj , 2018 Rapport Postad 6 Maj , 2018 Vilken jävla säsong!!! Varenda spelare man har tagit in har gått och blivit långtidsskadad nästa match för att bara nämna några få händelse, haha! Variansen.... LFG Hazard & Willian! Säger jag som Liverpoolsupporter Vad säger du Shahin? Citera
Fajlen Postad 6 Maj , 2018 Rapport Postad 6 Maj , 2018 Väldigt jämnt i toppen indeed! Ska bli spännande att följa Citera
JNL Postad 6 Maj , 2018 Rapport Postad 6 Maj , 2018 Hade legat tvåa med chans att komma etta.. Det trodde jag inte. Citera
Matteprof Postad 7 Maj , 2018 Rapport Postad 7 Maj , 2018 Varit en riktig skitsäsong och bubblar väl serierna... Dubbelomgångarna och skador har förstört allt samtidigt som jag gjort dåliga kaptensval och katastrofala chips. Men annars har det ändå varit kul och framförallt varit lite roligt med Draft även om det blir bubbla där också. Men, nästa säsong då jäklar! Citera
jaroiten Postad 13 Maj , 2018 Rapport Postad 13 Maj , 2018 Knep efter en svettig spurt tillslut förstaplatsen i standradligan, draftligan hade jag inte en suck i. Kul och spännande säsong även fast det känts som att det gått extremt trögt nu på slutet. Kul och hoppas vi kör igen nästa säsong. Citera
schoolbook Postad 14 Maj , 2018 Rapport Postad 14 Maj , 2018 Grattis, jaroiten! Tjusig spurt! Kul och spännande säsong, ser fram mot nästa men först ska vi givetvis ha en VM-fantasy. 1 Citera
Matteprof Postad 14 Maj , 2018 Rapport Postad 14 Maj , 2018 Grattis jaroiten!, sjukt spännande avslutning även om jag själv var inte var med i kampen. Häftig avslutning i Overall ligan också där en lirare tar hem den genom att spela TC chip i sista omgången istället för en dubbelomgång Är givetvis både med på VM fantasy och nästa PL säsong! 1 Citera
Shahin86 Postad 14 Maj , 2018 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2018 (redigerade) Herregud, såg precis hur det slutade, 3p mellan första o tredjeplatsen, aldrig hänt tidigare! Kändes överlag som en roligare säsong än tidigare, fanns lite fler alternativ på vilken väg man skulle vandra. Free Hit chippet var ganska roligt också. Anyways, grattis Jaroiten, Skolboken samt Tele. Legoknektarna vann draftligan 4,5k Legoknektarna? PMa bankinfo 7k Jaorioten 3k Skolbok 1k Tele Stämmer? Allt till vinnarn i 3k ligan? -> 10k Jaroiten? PS. Ropa till om ni hittar rolig sida för VM, hoppas verkligen dom skippar den där jävla MCdonaldsfantasyn eller vad det är lol. Redigerad 14 Maj , 2018 av Shahin86 1 Citera
jaroiten Postad 14 Maj , 2018 Rapport Postad 14 Maj , 2018 Tack för gratulationerna! Är också gärna med på en vm-omgång oavsett vilken sida det blir på. Som jag uppfattade det kom vi överens om 7k-3k i 3k ligan Shahin så du får behålla 3k för din andraplats. Citera
Tele Postad 14 Maj , 2018 Rapport Postad 14 Maj , 2018 Grattis jaro! Jag vill också spela VM-fantasy. Annars blir väntan på nästa FPL olidlig Citera
Shahin86 Postad 15 Maj , 2018 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2018 Sådärja, 14k skickat till jaoriten. Skolboken + Tele hittade jag Swishen i PM, så skickat det också. Behöver Swish eller kontonr till Legoknektarna bara så kan vi avsluta detta kapitel. 2 Citera
Shahin86 Postad 30 Maj , 2018 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2018 https://1x2.se/tavling/vm-tipset Kör vi något liknande det där i år igen? Inte hittat en vettig fantasyliga liknande FPL, ganska sjukt med bara 2 veckor kvar att det inte verkar finnas så mycket kul där ute. Citera
schoolbook Postad 31 Maj , 2018 Rapport Postad 31 Maj , 2018 Jag är gärna på 1x2. Antar att det kommer en "officiell" fantasyliga några dagra innan, de var ju rejält sena förra gången också. Citera
Vrakman Postad 1 Juni , 2018 Rapport Postad 1 Juni , 2018 Den 2018-05-30 kl 22:10, säger Shahin86 : https://1x2.se/tavling/vm-tipset Kör vi något liknande det där i år igen? Inte hittat en vettig fantasyliga liknande FPL, ganska sjukt med bara 2 veckor kvar att det inte verkar finnas så mycket kul där ute. Game! Citera
Shahin86 Postad 1 Juni , 2018 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2018 Då kör vi en ny tråd... Ragga dit alla som kört förut och alla nya som vill köra, gogoog. Citera
Shahin86 Postad 5 Juli , 2018 Författare Rapport Postad 5 Juli , 2018 Första gången fpl sidan är uppe såhär tidigt?? Citera
Recommended Posts