Leppo Postad 18 Augusti , 2015 Rapport Postad 18 Augusti , 2015 Någon som har några tips på andra real money leagues får gärna PM:a lite förslag. Roligt att vara med i ett par olika ligor. Citera
jaroiten Postad 18 Augusti , 2015 Rapport Postad 18 Augusti , 2015 Någon som har några tips på andra real money leagues får gärna PM:a lite förslag. Roligt att vara med i ett par olika ligor. Är du ens med i den här? Tufft att joina ligor efter säsongen har startat, förutsatt att du inte vill starta med ett handikapp. Citera
Chillarn7 Postad 18 Augusti , 2015 Rapport Postad 18 Augusti , 2015 Känns samma här... sinnessjuk dålig start. Hazard och Rooney under isen och Walcott bänkas. Men, 36 omgångar kvar. Tur att man har 3 chips att använda. Gäller ju bara att tajma bra där Ja Rooney och Hazard har ju inte levererat precis. Har kaptenat båda också. Riktigt störande mtp deras prislappar. Själv gamblade man och tog sitt WC direkt , bra lycka än så länge, men säsongen är som sagt lång! Sjukt snygg omgång! Tur du lämnade Barkley på bänken iaf. Blir en lång tid utan WC nu dock.. Citera
Matteprof Postad 20 Augusti , 2015 Rapport Postad 20 Augusti , 2015 Skäms ju nästan för att fråga och visa mig okunnig, men varför får jag inte ta del av värdestegringen när jag ska sälja en spelare, utan bara blir straffad av värdeminskning? Kan man på något sätt se köp/sälj- avgift? Allt kring transfers och värde känns ytterst oklart och blev inte klokare av att läsa reglerna... Snälla Bullen, hjälp mig Citera
Shahin86 Postad 20 Augusti , 2015 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2015 Skäms ju nästan för att fråga och visa mig okunnig, men varför får jag inte ta del av värdestegringen när jag ska sälja en spelare, utan bara blir straffad av värdeminskning? Kan man på något sätt se köp/sälj- avgift? Allt kring transfers och värde känns ytterst oklart och blev inte klokare av att läsa reglerna... Snälla Bullen, hjälp mig Du får alltid betala för värdeminskning. Du får bara hälften av "belöningen" vid prishöjningar. Om du har en spelare som du köpt för 6.0 och han är värd 6.2 så kan du sälja han för 6.1. Köper du han för 6 och han är värd 6.5 får du sälja han för 6.2. Citera
Matteprof Postad 20 Augusti , 2015 Rapport Postad 20 Augusti , 2015 Det där var så bra och pedagogiskt förklarat så att du borde får skriva reglerna Shahin! Thanks Citera
Shahin86 Postad 22 Augusti , 2015 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2015 Wilson på bänken Den svider fan. Äntligen fick man betalt för Wilson. Vem spela du istället? Hans mål var första gången jag hade en spelare som scorade i år. Ändå ligger man över average i alla ligor... Känns som alla har startat iskallt. Citera
devalanteriel Postad 22 Augusti , 2015 Rapport Postad 22 Augusti , 2015 Jag är iaf nöjd med att ha bytt in Diouf som kapten... målet med veckan är att inte längre ligga sist efter omgången. Hur jävla svårt kan det vara att ta mig förbi Matteprof liksom. Märks f.ö. hur sjukt mycket PL blivit i Asien, FPL finns på engelska, spanska, portugisiska... samt thai, indonesiska, kinesiska och förenklad kinesiska. Citera
devalanteriel Postad 23 Augusti , 2015 Rapport Postad 23 Augusti , 2015 argh, glöm allt jag skrev, rött kort på Terry och Chelsea läcker igen... Citera
jaroiten Postad 30 Augusti , 2015 Rapport Postad 30 Augusti , 2015 Misclick av BarryFC att inte spela WC eller? -28 poäng pga 8 transfers verkar det i alla fall ha blivit. Citera
fanzz Postad 31 Augusti , 2015 Rapport Postad 31 Augusti , 2015 Om Scott Sinclair hade varit med i filmen 300 hade den hetat 1. Citera
Matteprof Postad 31 Augusti , 2015 Rapport Postad 31 Augusti , 2015 Vilken sjuk säsong hittills. Känns som att alla big hitters som åt upp kapitalet floppar... Aguero, Rooney, Hazard, Sanchez, Kane, Ivanovic, Terry. Men men, 34 omgångar kvar Citera
devalanteriel Postad 12 September , 2015 Rapport Postad 12 September , 2015 Och så skadar sig Silva i går med. Trodde det gick att byta i laget fram tills matchstart, men icke... borde läst reglerna noggrannare. Citera
Chillarn7 Postad 12 September , 2015 Rapport Postad 12 September , 2015 Så jävla gött att PL är igång igen!! Och så skadar sig Silva i går med. Trodde det gick att byta i laget fram tills matchstart, men icke... borde läst reglerna noggrannare. Nej deadline måste varit 12.30 eller något idag? Man har aldrig kunnat se några officiella startelvor innan deadline iaf. Citera
Shahin86 Postad 12 September , 2015 Författare Rapport Postad 12 September , 2015 Ja tog också in Silva, tänkte att åsnan kan väl inte skada sig här på upploppet. Och Agueros formkurva i PL är helt o hållet beroende på om jag har han i laget eller inte. Senaste 3 åren så snittar han 1-2p + 50/50 att skada sig när jag har han, särskilt som kapten. Sen ger man upp och han snittar 20p per match i 6 veckor typ. Aldrig haft mer frustrerande start och ändå så verkar alla andra ha det värre. Citera
fanzz Postad 13 September , 2015 Rapport Postad 13 September , 2015 "Yo no soy marinero. Yo no soy marinero, soy capitan, soy capitan, soy capitan..." - Mahrez Citera
Fajlen Postad 13 September , 2015 Rapport Postad 13 September , 2015 "Yo no soy marinero. Yo no soy marinero, soy capitan, soy capitan, soy capitan..." - Mahrez Grattis Citera
jaroiten Postad 14 September , 2015 Rapport Postad 14 September , 2015 TY Skönt att du inte är med i 3k ligan. Citera
fanzz Postad 20 September , 2015 Rapport Postad 20 September , 2015 Skönt att du inte är med i 3k ligan. Äh, run good i början bara. Jag ska nog ha mina 25p omgångar också. Citera
slowboy Postad 3 Oktober , 2015 Rapport Postad 3 Oktober , 2015 Skönt man inte har aguero. RIP Citera
jaroiten Postad 3 Oktober , 2015 Rapport Postad 3 Oktober , 2015 Skönt man inte har aguero. RIP Nästan lika kul att ha Aguero som kapten och sen upptäcka att varenda en i 3k ligan också har det.. Citera
Chillarn7 Postad 3 Oktober , 2015 Rapport Postad 3 Oktober , 2015 Måste ändå respektera AIKs val att peta Aguero som kapten. Var så jävla trött på den gubben, men fegar ur och kaptenar honom ändå. Citera
Recommended Posts