Gå till innehåll

31/7 - Medlemsturnering på Party med $1000 added!


devalanteriel

Recommended Posts

Missa inte vår grymma turnering nu på söndag den 31 juli! PartyPoker slänger in en turneringsbiljett till Sunday Million för $640, och $360 i cash - totalt en dollartusing alltså!

 

Namn: Poker SE 1000

Tid: Söndag 31 juli klockan 20:00

Inköp: $10+1

Övervärde: $1000 i form av cash och turneringsbiljett

Lösenord: åttabokstäver, engelskadirektöversättningen avordetmotorväg

 

Inget konto på PartyPoker? Inga problem! Klicka här och skapa ett direkt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, funderade på om jag kanske skulle sätta in lite deg på Partykontot och lira denna. Men så installerade jag klienten och kom plötsligt ihåg varför jag inte spelat på Party på flera år.

 

Hur f*n hittar jag aktuell turre i lobbyn?

 

/#LOUDmouth#

 

Kolla på special 14,00 EDT.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle kunna förklara att jag inte hittade turren men Party har ju inte tillåtit amerikaner på länge och har väl fortfarande spelarbasen huvudsakligen i europa. Varför inte gå efter europeisk tid?

 

/#LOUDmouth#

När man inte klarar av att byta blindstruktur på ett år måste du väl inse att byte av tidsformat tar något decennium :-D
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man inte klarar av att byta blindstruktur på ett år måste du väl inse att byte av tidsformat tar något decennium :-D

 

Sant, tänkte inte på det. Hur som helst är det ju toppmöte ikväll så det hade inte gått att lira ändå.

 

Men det måste ju vara riktigt bra värde ikväll när hela PF-eliten väljer att avstå att spela :roll:

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har gnällt på detta förr och gör det nu också. Jag tycket absolut att det är på tok för långa blindsnivåer de gånger jag har spelat denna har jag alltid cp-spelat ut mig efter ett tag eftersom jag inte orkar spela hela turren dagen före jobbdag. Är dessutom Finländare så här är det en timme senare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är också mycket besviken på att Party inte gör något åt att alla pf-turrar kryllar av polacker och rumäner. Det har ju gått flera år nu?!

 

Sedan förstummas man gång på gång av den makalösa fiskfaktorn i dessa turneringar. Som i denna, geni #1 limp-synar utg med 54o 25bb djupt. Belönas givetvis med brädan 55K vs AK.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är också mycket besviken på att Party inte gör något åt att alla pf-turrar kryllar av polacker och rumäner. Det har ju gått flera år nu?!

 

Sedan förstummas man gång på gång av den makalösa fiskfaktorn i dessa turneringar. Som i denna, geni #1 limp-synar utg med 54o 25bb djupt. Belönas givetvis med brädan 55K vs AK.

Landsbegränsad innebär att den är iplåst till sverige norge danmark och finland? Sucks isåfall...
Det brukar inte vara massa rumäner och ryssar på alla andra forumturneringar som inte är iplåsta eller hur? Problemet är istället att svenskar som jag inte kan spela.

 

Men jag förstår dig, bättre värde för dig, men det är knappast p.g.a att rumäner och ryssar inte kan spela utan för att utlandssvenskar inte kan spela.

Nej, jag har bara inte varit med om att det varit 400 ryssar och rumäner med bara för att turneringen inte varit iplåst. Jag har faktiskt inte sett en enda utanför norden. Förstår inte syftet med en iplåsning som inte ger något.

 

Men visst, om det nu stämmer att någon ansvarig på Party Poker läcker lösenord så förstår jag absolut.

.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...