mrfl0w Postad 27 Juni , 2005 Rapport Postad 27 Juni , 2005 Hej, Jag tänkte kolla lite vad som gäller. Jag har läst en hel del om vad som gäller, men har inte fått direkta svar på många frågor, utan mest läst en diskution eller liknande. 1. En Poker Klubb är inte tillåtet vad jag förstår? 2. Om man arrangererar en turnering inom en sluten grupp, blir det helt plötsligt lagligt? Även om pengar är involverat? 3. Skulle jag villja ta en medlemssumma, vad ger det mig då för konsekvencer? (notera att allt skulle då gå till lokalhyra, marker, bord, kort etc. Dvs arrangörerna gör allt ideelt. Själva klubben går tom. back då jag skulle pynta ur egen ficka). Det får räcka med dem här än så länge.. * RP - QoS * Citera
gdaily Postad 27 Juni , 2005 Rapport Postad 27 Juni , 2005 1) Nej 2) Nja 3) Nej Se FAQ:en, där finns all "klokskap" samlad i en enda tråd. Orsaken att ingen VET svaret är att det inte provats i något domslut http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=2492 Citera
Recommended Posts