walkertullaris Postad 11 Juli , 2011 Rapport Share Postad 11 Juli , 2011 Om detta är fel forum ber jag om ursäkt. Hur får man fram ett "bankstatement" för ett swebank e-kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stempa12 Postad 11 Juli , 2011 Rapport Share Postad 11 Juli , 2011 Om detta är fel forum ber jag om ursäkt. Hur får man fram ett "bankstatement" för ett swebank e-kort? Førklara gærna vad ett "bankstatement" ær før nåt så kanske man kan førsøka hjælpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 11 Juli , 2011 Rapport Share Postad 11 Juli , 2011 Om detta är fel forum ber jag om ursäkt. Hur får man fram ett "bankstatement" för ett swebank e-kort? Vet inte om det är något speciellt med swedbank e-kort. När jag skaffade mitt senaste bank statement gick jag till banken och lät dom skriva ut det åt mig. Det behövdes en underskrift av en bankman och man behövde visa ID, så glöm inte det Förmodligen vet du redan detta men: Bank Statement = Kontoutdrag om du vill fråga på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts