jompa1 Postad 27 Juni , 2005 Rapport Postad 27 Juni , 2005 NLT (0.5/1) 10 handed Har inte suttit vid bordet så länge och har således ingen direkt ”read” på mina motspelare $100 NL Hold'em (blinds 0.5/1) Seat 7 is the button Total number of players : 10 Seat 10: fi ( $109.3 ) Seat 5: Hero( $104.65 ) Seat 9: BB ( $108.45 ) small blind [$0.5]. BB post big blind [$1]. ** Dealing down cards ** Dealt to Hero [ Ah Ad ] . fi calls [$1]. Hero raises [$5]. BB calls [$4]. fi folds. Sitter i mittenposition och en spelare limpar in framför mig. Bestämmer mig för att höja $5 och får syn av spelaren i BB. ** Dealing Flop ** [ Js, Tc, 9h ] Pot size $11.5 BB checks. Hero bets [$8]. BB calls [$8]. Mardrömsflopp, gissningsvis en av de sämre man kan få med AA. BB checkar till mig och jag bestämmer mig för att beta mellan 2/3 och 3/4 pot. Får syn, vilket naturligtvis är en mardröm. ** Dealing Turn ** [ Qd ] Pot size $27.5 BB checks. Hero checks. Det absulut sämta kortet kommer på turn, och jag bestämmer mig för att bara checka. Den enda tänbara handen som jag slår i detta läge är väl AQ och jag försöker få ett gratiskort till nötstegen. ** Dealing River ** [ 2h ] BB bets [$10]. BB: ak is good Hero: please show Hero folds. BB does not show cards. BB wins $36.15 Hans bet luktar värde lång väg,och jag bestämmer mig för att folda efter att ha funderat ett tag. Tyvärr visade han aldrig sin hand. Det jag är intresserad av att veta är om ni tyckte att jag spelade handen på ett korrekt sätt. * RP - QoS * Citera
MJ Postad 27 Juni , 2005 Rapport Postad 27 Juni , 2005 Ja, jag tycker du spelade rätt. Det luktar allt möjligt om hans hand. Sedan tycker jag det alltid är kul med sådana där vädjanden "plz show". Citera
jompa1 Postad 27 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 27 Juni , 2005 Sedan tycker jag det alltid är kul med sådana där vädjanden "plz show". Tyvärr funkar det väldigt sällan. Citera
busen Postad 27 Juni , 2005 Rapport Postad 27 Juni , 2005 Sedan tycker jag det alltid är kul med sådana där vädjanden "plz show". Tyvärr funkar det väldigt sällan. Blir du gladare av att fi visar sin bluff? Citera
jompa1 Postad 27 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 27 Juni , 2005 Blir du gladare av att fi visar sin bluff? Nope, skall nog sluta med de där frågorna. Citera
dlinder Postad 27 Juni , 2005 Rapport Postad 27 Juni , 2005 Haha, "please show", har jag aldrig sett förut Citera
Recommended Posts