Partneransvarig Postad 6 Juli , 2011 Rapport Share Postad 6 Juli , 2011 Hej! På söndag kör vi en medlemsturnering på Pokerstars! Info: Namn: Poker SE Söndagsturnering Tid: 20:00 Type: holdem max 6 buyin: $10+$1 added:5 x $215 lösenordsrebus: förstabokstavenärdnästatvåärordetförfrusetvattenfjärdebokstavenäryfemteäresjätteärjsjundeärbochsistabokstavenäre Om ni inte har ett konto på stars, kan ni skapa ett här: http://www.pokerstars.se/poker/download/?source=pokerforumnu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slipknot345 Postad 6 Juli , 2011 Rapport Share Postad 6 Juli , 2011 215 T$ eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TDurden42 Postad 7 Juli , 2011 Rapport Share Postad 7 Juli , 2011 Woho. Först anmäld Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mackan996 Postad 10 Juli , 2011 Rapport Share Postad 10 Juli , 2011 fick hjälp med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 10 Juli , 2011 Rapport Share Postad 10 Juli , 2011 Var länge sen jag blivit anklagad för colluding eller fusk. Tack Scaniac / Papco. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 10 Juli , 2011 Rapport Share Postad 10 Juli , 2011 Var länge sen jag blivit anklagad för colluding eller fusk. Tack Scaniac / Papco. uw Jag bara tänkte på det så börja ni undvika varandra i spelet... När får vi ticketsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 10 Juli , 2011 Rapport Share Postad 10 Juli , 2011 Wee! Äntligen får jag äta något annat än sönderkokta makaroner och överkörda ekorrar. ;-} uw Jag bara tänkte på det så börja ni undvika varandra i spelet... Inte ens jag vågar stjäla hur mycket som helst blind mot blind. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 10 Juli , 2011 Rapport Share Postad 10 Juli , 2011 Tjoho, lyckades bli 3a. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 10 Juli , 2011 Rapport Share Postad 10 Juli , 2011 Tjoho, lyckades bli 3a. Du var verkligen inte någon vidare syn att se på mitt bord i början, särskilt när vi bara var 4-5 på bordet (Papcos blindar var ifs någon tvungen att stjäla). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 10 Juli , 2011 Rapport Share Postad 10 Juli , 2011 Du var verkligen inte någon vidare syn att se på mitt bord i början, särskilt när vi bara var 4-5 på bordet (Papcos blindar var ifs någon tvungen att stjäla). Ja din syn utav min allin med k4 off var en riktig klassiker! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 10 Juli , 2011 Rapport Share Postad 10 Juli , 2011 Du var verkligen inte någon vidare syn att se på mitt bord i början, särskilt när vi bara var 4-5 på bordet (Papcos blindar var ifs någon tvungen att stjäla). Menar du precis i början? Hade rätt bra kortsnitt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 10 Juli , 2011 Rapport Share Postad 10 Juli , 2011 Ja din syn utav min allin med k4 off var en riktig klassiker! Skulle hellre vilja kalla det för "favorit i repris" istället. Att jag kan hitta instasyn eller insta-all-in med atc är inte direkt något ovanligt, det kan flera här på forumet bekräfta. Menar du precis i början? Hade rätt bra kortsnitt där. Japp. Hade väl som bäst K-hög och några enstaka låga par samt sc. Blev väldigt glad när du försvann från bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts