Gå till innehåll

NETeller numera på endast ett Party-skin?


myrslok

Recommended Posts

Det kanske förklarar vad som hände mig igår när jag signade upp på neteller från en ny dator. Nedan quotar jag vad jag skrev i Flera-party-konton-tråden.

 

Okej. Idag hittade jag min äntligen en "ren" dator där inget som har med poker att göra var installerat. Eftersom jag är reggad på Multi sedan tidigare har jag länge varit på jakt efter en sån här dator för att kunna dra nytta av alla vackra reloads som Party erbjuder.

 

Jag reggade mig och konfimerade e-mailen. Allt gick som smort. Det uppstod dock ett problem när jag skulle casha in 500 dollar via NETeller för att kunna ta del av 30% upp till 150dollars 7x signupen.

 

Den säger att min NETeller redan är känd från en annan partyklient bla bla bla, och självklart så har det att göra med att jag har satt in och tagit ut från multipoker med det.

 

Vad ska jag göra nu? Jag trodde inte att det här skulle hända när man reggade från en annan dator. Jag har använt VISA på multi också, så det känns rätt kört att använda det på Party. Någon som vet hur jag ska lösa detta? Vill jättegärna ha konto på Party!

 

Btw, tycker ni jag ska prova att kontakta kundtjänst och se om det löser sig? Bättre att ringa än att maila?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mailade iaf och fick följande svar:

 

Thank you for contacting Transaction Customer Service at Pay-Pro.

 

Please be informed that you cannot use your neteller account on this PartyPoker account as you have used this neteller account on other gaming sites.

 

For security purpose you are not allowed to make use of any financials which have been used earlier on other site.

please make use of other deposit options available for you

1) Credit Card / Debit Card (Visa/ Master card or Diners)

2) Phone Connect Card

3) E-passporte

5) EuroBank Wire

6) WesternUnion.

 

Jag svarade och sa att jag använt NETellern på massor av olika sidor utan några problem, och att jag inte kan förstå hur det ska kunna nekas i säkerthetssyfte.

 

Jag antar att det här egentligen handlar om att dom inte vill ha användare med konto på alla sidor i nätverket. Det konstiga är isåfall att dom uppmuntrar mig att sätta in via en annan metod som bara gör det hela krångligt.

 

Hoppas på att dom ids öppna mitt NETeller-konto för insättningar igen, även om det känns ganska otroligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såhär står det i pay-pro:s FAQ angående cash out till neteller.

 

Can I cash out using NETeller?

 

Yes, you can 'Cash Out' to NETeller provided you have an account with them.

 

Note: The email addresses you registered with NETeller and the Poker room must be the same or your request will be declined by NETeller's security system.

 

Jag förstår dock inte riktigt vad som menas med "and the Poker room must be the same". Lite flummigt formulerat tycker jag. Samma som vad? :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såhär står det i pay-pro:s FAQ angående cash out till neteller.

 

Can I cash out using NETeller?

 

Yes, you can 'Cash Out' to NETeller provided you have an account with them.

 

Note: The email addresses you registered with NETeller and the Poker room must be the same or your request will be declined by NETeller's security system.

 

Jag förstår dock inte riktigt vad som menas med "and the Poker room must be the same". Lite flummigt formulerat tycker jag. Samma som vad? :?

 

epost adressen du registrerat hos neteller ska vara samma adress som du har registrerat hos pokerrummet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...