ToBad Postad 2 Juli , 2011 Rapport Postad 2 Juli , 2011 Full Tilt hade ofta och många olika turneringar som kostade $10-$60 i inköp där man dessutom fick göra max ett rebay samt max ett addon. Fins det någon pokersite som har ett bra urval av denna turneringsstruktur? Hamnade ofta i pengarna då man lär sig spela taktiskt och antalet spelare var begränsade till ca 40 - 160. Pokerstars har några men alldeles för få urval, och ofta slitsamt många startande spelare. Citera
bjoelle Postad 2 Juli , 2011 Rapport Postad 2 Juli , 2011 Jag har relativt bra koll på turneringsutbudet på de flesta nätverk och tror desvärre det mer eller mindre bara är Stars som har det du efterfrågar. Citera
TotalFarsa Postad 2 Juli , 2011 Rapport Postad 2 Juli , 2011 Ongame har en på lördagar som startar ca kl 2015. Heter Royal Rumble om jag inte minns fel. 10 bucks 1R1A. Bjölle har fan då inte koll Citera
bjoelle Postad 2 Juli , 2011 Rapport Postad 2 Juli , 2011 Ongame har en på lördagar som startar ca kl 2015. Heter Royal Rumble om jag inte minns fel. 10 bucks 1R1A. Bjölle har fan då inte koll nuff said. Citera
Anref Postad 10 Juli , 2011 Rapport Postad 10 Juli , 2011 Stars har väl alltid haft bäst med turreschema, varför inte kolla där först? Full tilts turre schema sög ju appung! Citera
Recommended Posts