Lemiux Postad 6 Juli , 2011 Rapport Share Postad 6 Juli , 2011 ~+2K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 7 Juli , 2011 Rapport Share Postad 7 Juli , 2011 back. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 upp pengar. upp pokerkarriär igen. rik. etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LaserMannen Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 upp pengar. upp pokerkarriär igen. rik. etc. Vill man som Rik Bo i Hässelby????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 Plus 100k, valuta unknown Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 Plus mkt eller minus mkt beroende på vad som händer med ftp Jag lider med er high rollers. Jag bölar över min 600$. Det måste vara lite jobbigare för er!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 + mer än gege, lite beroende på valutan där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 obv Kuwaitiska Dinar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 Plus 100k, valuta unknown 100000 Zimbabwe Dollar = 1782 Swedish Krona Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 100000 Zimbabwe Dollar = 1782 Swedish Krona Ohfan, så Mugabe har lyckats vända valutainflationen. På aftonbladet inte allt för länge sedan lät det ju som att folk var tvungna å komma med skottkärror fulla av sedlar för att köpa en limpa bröd.Nu är ju deras dollar inte så mycket sämre än ungrarnas forint ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Ohfan, så Mugabe har lyckats vända valutainflationen. På aftonbladet inte allt för länge sedan lät det ju som att folk var tvungna å komma med skottkärror fulla av sedlar för att köpa en limpa bröd.Nu är ju deras dollar inte så mycket sämre än ungrarnas forint ex. Vet inte, detta var den färskaste infon jag kunde hitta från wikipedia: Devaluation of the fourth dollar On 2 February 2009, the RBZ removed 12 zeros from the currency, with 1,000,000,000,000 (third) Zimbabwe dollars being exchanged for 1 new (fourth) dollar.[22] Although the dollar was later abandoned on the 12 April 2009, exchange rates were maintained at reasonable intervals for some time. Kursen jag postade var växelkursen jag fick från något växelbolag. Är dock inte allt för insatt så det kan vara att jag gjort någon miss någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Äsch det var usd jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Äsch det var usd jag menade Soft, spendera dem väl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts