Partneransvarig Postad 27 Juni , 2011 Rapport Postad 27 Juni , 2011 Betsson avslutar juni med att kasta in $500 i en medlemsturnering på vår traditionsenliga torsdagstid. Som vanligt kan vi räkna med konceptet lågt inköp, högt övervärde och massor med trevligt sällskap. Det är poker som poker ska vara! Namn: Poker SE 500 Tid: torsdag 30 juni klockan 20:00 Inköp: $5+0.50 Adderat till potten: $500 i cash Lösenordsrebus: typavvägdärmanfåroftafårkörai120kmh (åtta bokstäver.börjarpåmslutarpåy (på engelska!) Har du inget konto på Betsson går det bra att öppna ett här! Citera
XeroxFin Postad 29 Juni , 2011 Rapport Postad 29 Juni , 2011 Såg den i lobbyn i måndags då reggningen skulle börja om nån dag men hittar den inte nu. Ändrad till att bara synas i Sverige? Citera
sharken Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 Såg den i lobbyn i måndags då reggningen skulle börja om nån dag men hittar den inte nu. Ändrad till att bara synas i Sverige? Syns inte i Sverige heller kollade precis nu och kan inte hitta den här turren heller, kan det vara så att den är borttagen? Citera
#LOUDmouth# Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 Nä, den verkar borta. Har Betsson ångrat sig? /#LOUDmouth# Citera
betsson Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 Det stämmer att turneringen försvann för ett tag. Nu är den synlig i klienten igen och det går bra att regga sig till den. Ni hittar den under Schemalagda turneringar kl. 20:00 ikväll. Namnet är POKER SE 500 Lycka till! (Var det någon som hann regga sig i början av veckan bör de göra det på nytt för att försäkra sig om att delta i turneringen) Citera
demios Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 Hmm, Lösenordet fungerar inte varken med a eller ä som näst sista bokstav. Citera
sharken Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 Hmm, Lösenordet fungerar inte varken med a eller ä som näst sista bokstav. Samma här är säkert något fel. Citera
Partneransvarig Postad 30 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 30 Juni , 2011 Hej! Rebusen blev fel. Det är det engelska ordet vi söker, som börjar på m och slutar på y. Har uppdaterat infon i början av tråden! Mvh, Partneransvarig Citera
sharken Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 Reggad och klar för spel. Så får vi se till att han med munnen inte kommer till finalbord i kväll, för en gång i vekan får vara nog Citera
ibmachine Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 Jag tar denna. annars käkar ja upp min hatt. Citera
#LOUDmouth# Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 Reggad och klar för spel. Så får vi se till att han med munnen inte kommer till finalbord i kväll, för en gång i vekan får vara nog Om du syftar på mig så är det ingen risk eftersom jag lessnade på att sitta hemma och vänta på att dom skulle lösa det så jag cyklade iväg och tog ett dopp. Och somnade på klippan och vaknade inte förräns 20:15 Om ni inte vill att jag ska hamna på finalbord betsson så är det bättre att ni säger det rakt ut istället för att hålla på med såna här finter Men lycka till alla! /#LOUDmouth# Citera
ibmachine Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 Jag tar denna. annars käkar ja upp min hatt. 2a får duga, gg wp alla ! Citera
JimmyCash92 Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 Jag tar denna. annars käkar ja upp min hatt. Bara börja käka då ibmachine Citera
ibmachine Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 Bara börja käka då ibmachine pass the pepsi! WP btw, mkt nöjd med 2a, rätt ägd hu där... Citera
Recommended Posts