Solle_sol Postad 24 Juni , 2011 Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 Måste ni stänga av mig en halv sekund innan jag trycker all in. Fast mig veterligen hann jag trycka all in. Jävla kukrigg på Boss Media. Men seriöst, vad är det för jävla tajming att börja jävlas med mig? Jag ska gå vidare med det här till högre ort. Svenska spels VD Lennart "300K i månadslön" Käll ska få stå till svars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 24 Juni , 2011 Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 vad menar du med att de "stängde av dig"? ser ju ut som ditt internet suger då du inte har någon signalstyrka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 24 Juni , 2011 Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 vad menar du med att de "stängde av dig"? ser ju ut som ditt internet suger då du inte har någon signalstyrka? svs signalstyrka brukar väll hoppa lite upp och ner? sitter på 100/100 lina med sladden direkt i datorn utan brandväg & router osv men ändå doppar den snabbt ibland, kan ju vara en tillfällighet på bilden eller bara att som du säger dålig anslutning hos OP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 24 Juni , 2011 Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 jag tror svenska spels servrar laggar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 24 Juni , 2011 Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 jag tror svenska spels servrar laggar! Ja det var ju gigantiska 1092 spelare online, klart det laggar då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 24 Juni , 2011 Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 1367 nu ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 24 Juni , 2011 Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 Jag ska gula er alla kom bara!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 24 Juni , 2011 Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 Tror det är ttusen som är argast eftersom han hade AA65 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 24 Juni , 2011 Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 Tycker ni ska fråga sajtreppen för svs vad signalstyrka är och i vilken enhet man mäter den. Har en känsla av att det blir en roundtrip/latency/lag grej snarare än en signalstyrka eller txhastighet / tcpthroughput Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 24 Juni , 2011 Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 Tycker ni ska fråga sajtreppen för svs vad signalstyrka är och i vilken enhet man mäter den. Har en känsla av att det blir en roundtrip/latency/lag grej snarare än en signalstyrka eller txhastighet / tcpthroughput Vad måste man ställa upp på för att få ta en öl med dig slaktavfall? Du är min hjälte. Jag är seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 24 Juni , 2011 Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 Tycker ni ska fråga sajtreppen för svs vad signalstyrka är och i vilken enhet man mäter den. Har en känsla av att det blir en roundtrip/latency/lag grej snarare än en signalstyrka eller txhastighet / tcpthroughput HEEEEEEEEEEEEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 24 Juni , 2011 Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 HEEEEEEEEEEEEJ Jag är villig att ta en öl med alla, var ses vi? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Solle_sol Postad 24 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 Nu har jag gnällt klart! Låt oss alla skåla och önska SvS all lycka och framgång! SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 24 Juni , 2011 Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 Enorm cred att du lyckades hitta prnt screen-knappen under tiden, även fin chataction. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berKKa Postad 24 Juni , 2011 Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 menn läggggggg nerrr jävla hommoooo siten för fan så trött på idiot siten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 24 Juni , 2011 Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 Ser inte ut som att det var SvS fel den här gången om det var så att din uppkoppling dog. Fast jag tycker iofs vi kan flamea SvS ändå, det är rätt skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penils Postad 24 Juni , 2011 Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 menn läggggggg nerrr jävla hommoooo siten för fan så trött på idiot siten För trött för korrekt grammatik tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Solle_sol Postad 25 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2011 Ser inte ut som att det var SvS fel den här gången om det var så att din uppkoppling dog. Fast jag tycker iofs vi kan flamea SvS ändå, det är rätt skoj. Jo, för jag låg i sängen med en laptop i knät och använde det mobila. Den vänstra ikonen visar att jag stängt av Wifi, den högra är LAN eller vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 25 Juni , 2011 Rapport Share Postad 25 Juni , 2011 Jag tycker det är helt ok att hata SvS för att det mobila dippar. Alla anledningar är ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Solle_sol Postad 25 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2011 Det mobila dippa inte på 10h, men plötsligt efter att jag låg 20k plus efter två dagar tyckte SvS att det fick räcka. På SvS ska alla vinna lagom, och förlora lagom. Så kontrolltornet stängde av mig när jag var på väg att plussa ytterliggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 25 Juni , 2011 Rapport Share Postad 25 Juni , 2011 Det mobila dippa inte på 10h, men plötsligt efter att jag låg 20k plus efter två dagar tyckte SvS att det fick räcka. På SvS ska alla vinna lagom, och förlora lagom. Så kontrolltornet stängde av mig när jag var på väg att plussa ytterliggare. De måste ha missat mina förlustdagar i deras radar tydligen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nirwanda Postad 25 Juni , 2011 Rapport Share Postad 25 Juni , 2011 Fi hade 66. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MuCkMyL1f3 Postad 25 Juni , 2011 Rapport Share Postad 25 Juni , 2011 men plötsligt efter att jag låg 20k plus efter två dagar not so hidden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elakingen Postad 25 Juni , 2011 Rapport Share Postad 25 Juni , 2011 Skulle vara semi-glad... I omahahahha blir man ändå bara utdragen med floppade nuts. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penils Postad 25 Juni , 2011 Rapport Share Postad 25 Juni , 2011 Det mobila dippa inte på 10h, men plötsligt efter att jag låg 20k plus efter två dagar tyckte SvS att det fick räcka. På SvS ska alla vinna lagom, och förlora lagom. Så kontrolltornet stängde av mig när jag var på väg att plussa ytterliggare. Kontrolltornet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts