Schlede18xD Postad 23 Juni , 2011 Rapport Postad 23 Juni , 2011 Tjena! Har startat en blogg över mitt lirande på wordpress.com. I första hand är det för att få en bättre koll och information om mina egna resultat, men fokus kan komma att ändras beroende på hur många läsare [om ens några? ] man når osv. Länk till bloggen: http://sliceddawg.wordpress.com/ Har valt att författa på engelska då jag planerar att sprida den på 2+2 och andra håll. Det är si och så med just engelskan då jag långt ifrån behärskar språket fullt ut men tror att det skall vara okej ändå. Ett par milstolpar såhär långt för er som är intresserade: Vår 2007 - börjar spela online lite smått i form av freerolls och playmoney. Sommar 2008 - lottar en 10$ turre för 500$ eller något i den stilen på NordicBet. Höst 2008 - Hoppar över till Pokerstars, lirar en hel del micro-$-turrar och börjar utveckla ett något vettigare pokertänk. Vår 2009 - Binkar finalbord i Sunday Million för runt 12K. Blir en stadig bankrulle för den kommande perioden. Resterande del av 2009 samt hela 2010 - Fortsätter spela turrar och cashgame med blandat resultat. Resultat i turneringar väger upp misslyckanden på cashgameborden, framförallt i Pot Limit Omaha. Senaste halvåret: Grindat 50 och 100NL full ring på Full Tilt seriöst (har dock jobbat under tiden). Är i nuläget väldigt ambivalent kring den rådande situationen på Full Tilt och huruvida man skall hoppa över till någon annan site eller inte. Sådär, det var det hela. Nu kör vi så det ryker! // Sliceddawg Citera
Recommended Posts