MikeTime Postad 23 Augusti , 2011 Rapport Postad 23 Augusti , 2011 +5400 Dutti hest! Btw, hakar du på Bjoelle, Sigge & co den 17/9 hem till mig? Finns plats över nu. Citera
fraallan Postad 23 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2011 Dutti hest! Btw, hakar du på Bjoelle, Sigge & co den 17/9 hem till mig? Finns plats över nu. Blir nog svårt att ta mig upp?! Citera
MikeTime Postad 23 Augusti , 2011 Rapport Postad 23 Augusti , 2011 Blir nog svårt att ta mig upp?! ...ur sängen? Finns ju ett antal bilar som går där nerifrån ju. Citera
fraallan Postad 23 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2011 ...ur sängen? Finns ju ett antal bilar som går där nerifrån ju. Asso okej, för jag och bjollan bor ju på helt olika sidor landet! Citera
MikeTime Postad 23 Augusti , 2011 Rapport Postad 23 Augusti , 2011 Asso okej, för jag och bjollan bor ju på helt olika sidor landet! Jo, men det går ju fler bilar än Bjöoöölllles. Citera
SouthEast Postad 23 Augusti , 2011 Rapport Postad 23 Augusti , 2011 +5400 FRALLIS *KLAPP KLAPP KLAPP* FRALLIS *KLAPP KLAPP KLAPP* FRALLIS *KLAPP KLAPP KLAPP* FRALLIS *KLAPP KLAPP KLAPP* Citera
Crappy Postad 23 Augusti , 2011 Rapport Postad 23 Augusti , 2011 Blir nog svårt att ta mig upp?! Först och främst SNYGGT FRALLIS!!!! WP Sedan så åker vi tåg upp, vi dricker stillsamt ett par öl, jag, AceOfClubs, Petri, miata och Jarne plus övriga som åker från gbg hållet. TF dricker TF dricka så han är säker på att somna före 19:00 DP dricker bara cider eftersom han fortfarande inte blivit man Mao vi blir ett gäng med tåget. Det här får du inte missa Citera
TotalFarsa Postad 23 Augusti , 2011 Rapport Postad 23 Augusti , 2011 Får väl köpa en flaska Crappydricka så även du somnar in, min gode vän Citera
MikeTime Postad 23 Augusti , 2011 Rapport Postad 23 Augusti , 2011 Får väl köpa en flaska Crappydricka så även du somnar in, min gode vän Crappy boy kan supa i motsats till vissa andra. Citera
fraallan Postad 23 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2011 Crappy boy kan supa i motsats till vissa andra. Är det supa fest eller vad det du ska ha uppe hos dig?? Ska vi tävla i supa så är mina odds goda! Ska vi spela poker är mina odds även där goda?! Vad är det för någon turre ? Citera
MikeTime Postad 23 Augusti , 2011 Rapport Postad 23 Augusti , 2011 Är det supa fest eller vad det du ska ha uppe hos dig??Ska vi tävla i supa så är mina odds goda! Ska vi spela poker är mina odds även där goda?! Vad är det för någon turre ? http://pokerforum.nu/forum/livepoker/64520-berga-open-2-17-9-2011-bordslottning-i-inlaegg-93-fullsatt.html Citera
Crappy Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Postad 24 Augusti , 2011 +5400 +715 Varians? Då avsåg jag de tidigare så förhatliga röda siffrorna WP!! Citera
muratore Postad 26 Augusti , 2011 Rapport Postad 26 Augusti , 2011 +5400 +715 Life is easy being fraallan! Citera
fraallan Postad 29 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2011 Yesbox, då har man haft ett par dagar off internet grinden.... Igår var jag i Malmö och såg Malmö FF vs IF Elfsborg, en resa och match som kan kommenteras med ett enda ord. KAOS. Efter 5mil pajar vår buss så vi får vänta på ny buss i en timme. Detta gör att vi får skippa vår pubuppladning nere i Malmö och åka till New Malmoe arena direkt.. Matchen är inte så mycket att säga om, Martin Hansson visar återigen att han är den sämsta jävla dommaren som har existerat inom svensk fotboll.. Malmö vinner med 2-1, stor eloge dock till malmös keeper som gjorde ett par sjuka jävla räddningar! WP! Efter matchen flippar allt totalt orkar inte gå in jätte mycket på detail men det blev bråk mellan Elfsborgsupportrar och Övertaggade Malmö poliser.. Ett bråk som startades av polisens i princip, ett bråk som kunde avstyrt av polisen väldigt fort men eskalerade istället på grund av att snuten förmodligen behövde få lite action i vardan. Idag blir det som vanligt grind och går förmodligen på¨vid 17-18tiden. Citera
fraallan Postad 31 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2011 Senaste dagarna har jag ett back på typ -700 spelat har funkat okej, finns mer och hämta men har nog varit lite halvsjuk för kännt mig helt trött och sliten.. Lyckades bara sova 10timmar idag vilket normaltset är ganska lite för mig, dock har jag senaste 2 dagarna sovit 6-7timmar så det är iaf bättre. Blir grind som vanligt idag, vet dock inte när jag går på ,antingen blir det vid 15.00 eller vid 17.30.. Får hoppas på lite klonk här idag, ska försöka springa iväg och fylla på redbull förådet undet dagen så man får lite energi! Citera
fraallan Postad 1 September , 2011 Författare Rapport Postad 1 September , 2011 +580 Trött som en jävla gnu.. Citera
schumme Postad 1 September , 2011 Rapport Postad 1 September , 2011 Tjena, har du lust att lägga upp ditt MTT schema på Stars en vanlig dag? Citera
fraallan Postad 3 September , 2011 Författare Rapport Postad 3 September , 2011 Blev en ganska kort bakisgrind idag, sluta +920 typ.. Citera
eschmanCAT Postad 4 September , 2011 Rapport Postad 4 September , 2011 Har du lust att lägga upp spelade händer istället för bara +/- X? Citera
fraallan Postad 4 September , 2011 Författare Rapport Postad 4 September , 2011 Har du lust att lägga upp spelade händer istället för bara +/- X? Hur menar du nu min son ? Citera
Recommended Posts