Gå till innehåll

Fraallans Stejkbok.


fraallan

Recommended Posts

  • Svars 462
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

-243 Hittade verkligen dock gamet de 4sista turneringarna vilket är väldigt possitivt.

 

Har sprungit kopiöst jävla mega kallt senaste veckan vilket är riktigt tungt.

Problemet när man springer kallt är ju att man absolut verkligen måste ta vara på det spotts man får....

 

Känns nästan som en plusdag när man känner tillslut att gamet verkligen sitter.

 

Helt säker på att jag kommer sluta minst +2k denna vecka, skulle lätt ta en sidebet på den eller vad säger du Crappy???

Ett par pilsner?

 

Får la säga Grattis till MalmöFF till segern mot rangers, inte för att jag bryr mig direkt. Kan verkligen inte önska något annat allsvenskt lag förutom Elfsborg framgång, varför lixom?

 

Framgång ger pengar, vilket gör att Elfsborg får det svårare framöver...

 

Idag spelar vi mot Ålesund kom jag precis på oxå, 5-0 där kan la inte vara några svårigheter ?

 

Nä innerst inne så önskar jag verkligen att IF Elfsborg ställer upp med p15laget å vilar våra spelar till Allsvenskan istället... För guldet skall till Borås i år!!!!!!!

 

 

Såg förövrigt en fantastiskt jävla bra ny rulle precis Source Code.. Där har ni ett kannon tips ! Finns på en torrentsite nära dig!

 

 

Kikade även lite the big game, fantastiskt fult gjort av Tony G mot P Hellmuth enligt min mening utan att spoila förmycket...

 

 

Undra om Crappy kommer stå längst fram på Stora Torget idag å kolla Rydell och quick?::-D :-D ...

 

Kanske släppt något ny låt ? Everybody wants to be a star? =P

 

 

okidoki, ta hand om varandra.

// Fraallan

 

 

obs är det sjukhus mycket stavfel så är det för att jag är jävligt trött och orkar inte läsa igenom vad jag skrivit ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart du kommer sluta + denna månad.

Klarar du det inte så får du bjuda på öl, helt klart. Över 2k så bjuder jag på en, det är du värd.

 

Njaee alltså R&Q tillhör inte mina favoriter :):) Jag ser hellre IFE's p15 lag vinna med 1-0 över Norrmännen

 

Vi får hoppa över lastlonger idag, fotbollen tar all tid och fokus.

 

GL och klonka nu din tomte!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart du kommer sluta + denna månad.

Klarar du det inte så får du bjuda på öl, helt klart. Över 2k så bjuder jag på en, det är du värd.

 

Njaee alltså R&Q tillhör inte mina favoriter :):) Jag ser hellre IFE's p15 lag vinna med 1-0 över Norrmännen

 

Vi får hoppa över lastlonger idag, fotbollen tar all tid och fokus.

 

GL och klonka nu din tomte!

 

Månad? jag snackar vecka ;), månad är ju absolut inga problem!

Såg faktist R&Q på grand igår, fantastiskt dåliga!

 

Hur var matchen igår ? Va fokuserad på fyllan så kunde inte gå ....

 

Lastlonger idag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men för höga.........

Nu får jag gå in och hålla koll på dig!

 

Trist men du vet att det bara är en tillfällig svacka. Du tar igen det ikväll och imorgon.

 

klart,kom på en liten igår vilket jag idag skall testa.

De flesta gångerna man sätter något riktigt stort och spelar bra poker har man sovit sjukt många timmar...

Jag brukar alltid sova minst 12timmar iaf, det tycker jag att man är värd.

 

Men av någon konstig anledning har jag den senaste V sovit mellan 5-8 timmar så idag gör jag testet, tvingade mig själv att somna om varje gång jag vaknat idag och tillslut gick jag upp för 10minuter sedan....

 

Så nu har jag mina 12-13 timmar i bagaget så lets fuckin rock n roll!!!!!!!!!!

 

 

Problemet med Lördagar är att man MÅSTE stänga av mobilen när man grindar för annars så är det typ 10 pers som ringer å vill att man krökar...

Inte för att skryta att man är populär eller så men det handlar om att krökar man varje helg så är folk vana att man gör det. När de blir sugna på att kröka så vet dem att jag alltid gör det så kan de alltid ringa mig....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dagens Schtejk står givetvis Mr Bjolle af tarja och Coraxos för..

 

Vad ska liras?

En jääääääävla massa turrar !

 

Vart ska liras?

MEst på stars!

 

Vad nickar du?

FUCK YOU!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var det dags för lite halvtidsresultat, spelet fungerar bra änsålänge har jag 4cashes.

 

Bör ligga lillbacket lite halvsvårt att veta eftersom jag har en del games igång och även uppjoinade..

 

Har även lyckats med att lyssna igenom MJs samtliga album så nu får man la bara börja om där .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagens grind är jag faktist ganska nöjd med när man tänker på spelet, spela mycket bra överlags.

Hade totalt 8cashes på 25turneringar.

3cashes utav de 8 var top25 placeringar, så borde varit en plusdag.

 

Idag blir det förmodligen ingen grindstart innan kl 21.00 eftersom jag skall

iväg och käka lite middag och kolla på Elfsborg - Kalmar FF.

Jobbigt med Elfsborgmatcher nu när serien börjar dra ihop sig och man vet att de måste i princip vinna samtliga matcher för att ta guldet.

 

Både Elfsborg och Helsingborg kommer tappa poäng innan serien är slut, frågan är ju bara vilket lag som tappar mest!?

 

 

 

 

 

 

 

Och här har vi dagens garv....

 

 

http://bleacherreport.com/articles/786021-50-most-punchable-faces-in-professional-sports/page/40

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen ny vecka så nu lämnar helvetet bakom oss, spelade väldigt fin poker de sista dagarna 3dagarna och hade totaltset 10-15st top 50 placeringar i stora turneringar..

 

Tyvärr vann man inte flipparna i slutet å hittar monsterbacket över hela veckan, kuk å balle ryavallen..

 

Nya tag idag, bara fortsätta tugga bra poker så sitter klonkarna snart, vore kul om de kom i flock ;)...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då va det dagz för kvällens grindstuga, spelade okej poker igår och fick lite utdelning hoppas den goda trenden sitter i sig...

 

Alltid kul att spela lite finalbord oavsett hur mycket pengar det rör sig om..

 

 

Varit å inhandlat dagens Frukost lunch middag kvällsmat, fick bli 1 Paket Blå Camel, 1 Billyz och 1.5 pepsi maxi... DET GÅR BRA NU!!!

 

Dagens stejk står vår allas favoritåsna Bjoelle och hans skötare Corax för...

 

 

 

Btw, har lite problem med min ps3 som jag köpte för någon V sen, när jag tar ut kontrollen ur laddaren så blinkar kontrolle nbara som en jävla julgran....

Antar att detta är något vanligt problem så någon som har koll på det får gärna hjälpa mig lite där!

 

Blir ett 20tal turrar på stars idag kanske några mer, fårse hur pigg jag känner mig frammåt småtimmarna....

 

 

Over and out!

 

HAAAALÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ'

// FRAALLAN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...