Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej !

Info om mig själv

18 år gammal, tar studenten om 4 dagar ( :-D )

Spelat nätpoker sen jag var 14. Sprang som en gud i frirullarna och lyckades bygga upp ett litet kapital. Spendera sedan mycket tid på 2+2, kika videos och självfallet spela poker, allt för att utvecklas och bli så bra som möjligt. Spelat allt möjligt så länge det har varit No limit holdem, från hyper-turbos till multitablande full ring cashgames. Har fram tills idag lyckats klonka in runt 75k$ ( förbannade valutakurser ) och sparat undan nästan allt.

För någon månad sen fick jag nog av texas och det monotona grindandet. Kände att jag behövde ha en nystart. Så därför bestämmde jag mig för att satsa helhjärtat på att bli riktigt duktig på Omaha. Bestämmde mig även för att njuta av livet mer och låta pokern vara en hobby.

Startar nu med en bankrulle på 5k SEK. Ska börja min klättring på svenskaspel hade jag tänkt. Anledningen till varför jag väljer svenskaspel är för att jag trivs hyffsat bra med deras klient och att det är en säker sida att spela på.

Mål (poker)

Ständigt analysera mitt egna spelande

Kika på en väldigt massa omaha videos från deucescracked.

Spela på svenskaspels högsta nivåer inom 6-12 månader.

Hålla mitt MTT spel i form genom att spela några turrar då och då.

Mål (livet)

Ut och resa väldigt mycket under en 1 års period.

Läsa matte/ekonomi på högskola senast höstterminen 2012.

Köpa en soft lägenhet

Festa (måttligt)

Ligga (mycket)

Träna

Hoppas denna dagbok kommer få mig att uppnå mina mål. Hoppas också att ni får en rolig samt nyttig läsning.

• 2 weeks later...