dompan Postad 13 Juni , 2011 Rapport Postad 13 Juni , 2011 Hej! Jag söker coacher som är erfarna, duktiga och dedikerade. Du ska ha coachat folk innan och kunna visa grafer och händer från senaste årets spel. Jag söker coacher till följande spel: Midstakes NLTH Midstakes PLO Turneringar/SnG skicka Pm om du är intresserad! Citera
Eblinho Postad 13 Juni , 2011 Rapport Postad 13 Juni , 2011 kolla med eblinho heheh analyserar inte gratis mvh Flashbackfitter Citera
dompan Postad 14 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2011 Detta är givetvis ingen välgörenhetscoaching. Jag söker flera stycken coacher som kommer få skäligt betalt efter kunskap och erfarenheter.Jag har ett stort klientel som är sugna på att bli bättre pokerspelare och som är duktiga på att bli coachade. Det finns därför chans att lägga ner mycket tid på detta,tjäna bra pengar och bli bättre coach/pokerspelare själv. Citera
El Helado Patata Postad 14 Juni , 2011 Rapport Postad 14 Juni , 2011 Hej!Jag söker coacher som är erfarna, duktiga och dedikerade. Du ska ha coachat folk innan och kunna visa grafer och händer från senaste årets spel. Jag söker coacher till följande spel: Midstakes NLTH Midstakes PLO Turneringar/SnG skicka Pm om du är intresserad! Tur att du väljer de gamsen för det finns det inga andra coacher som spelar! Citera
Recommended Posts