Partneransvarig Postad 8 Juni , 2011 Rapport Share Postad 8 Juni , 2011 24hPoker firar att sommaren är här med två fina 24hProTeam-turneringar! I den första som spelas på torsdag klockan 19:00 vikarierar vår redaktör Valterego i proteamet och den som slår ut honom får €25. Dessutom är det €500 adderat till potten! På söndag blir det än bättre då 24hPokers egen rockstjärna Dregen har ett pris på €100 på sitt huvud, och dessutom finns det en signerad Gibson-gitarr adderad. Även denna turnering spelas klockan 19:00. Namn: 24hProTeam Tid: torsdag 9 juni kl 19:00 Inköp: €5+0.50 Adderat till potten: €500 i cash, samt €25 i bounty på Valter@Ego Lösenordsrebus: Fordonsomtar digiluftenfrånArlandatillkastrup (åttabokstäver) Namn: 24hProTeam Tid: söndag 12 juni kl 19:00 Inköp: €10+1 Adderat till potten: en gitarr ES-335 Gibson Epiphone signerad av Dregen, samt €100 i bounty på DR3G3N Lösenordsrebus: Flygertillmånenmedastronauteriochbörjarpårochslutarpåt(niobokstäver) Har du inget konto på 24hPoker kan du öppna ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Yes! Ytterligare en chans att dra ut Valter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Yes!Ytterligare en chans att dra ut Valter Har du lyckats nån gång hittills? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Nu ska du inte vara sådan Men skam den som ger sig, någon gång ska vara den första Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vimto Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Sick med adderade gitarren =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Inte många som har registerad men fortfarande några timmar kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Det kommer nog. €25 på mitt huvud är som att kasta pengar på folk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Reggad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Haha, är det bara moddar som lirar denna. Blir i.o.f.s. bara extra roligt att dra ut så /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Ja skall hjälpa till:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 alex24h fick mina sista marker efter att jag sprungit in i toppset mot mellanset på floppen Q94 på enfärgad bräda. Som spik i kistan blev det även en dam på turn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Jag ska nog spela på söndag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 10 Juni , 2011 Rapport Share Postad 10 Juni , 2011 Hur många deltagare var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 10 Juni , 2011 Rapport Share Postad 10 Juni , 2011 Hur många deltagare var det? 40 spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 11 Juni , 2011 Rapport Share Postad 11 Juni , 2011 Inga adderade pengar på söndag, förutom bountyn på 100 € och gitarren i första pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 11 Juni , 2011 Rapport Share Postad 11 Juni , 2011 Inga adderade pengar på söndag, förutom bountyn på 100 € och gitarren i första pris. Nope, det är det som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker2007 Postad 12 Juni , 2011 Rapport Share Postad 12 Juni , 2011 Jag och min brorsa tänkte spela Dregen-turneringen idag. Eftersom båda bor hemma så spelar vi på samma nätverk. Så min fråga är, är det okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 12 Juni , 2011 Rapport Share Postad 12 Juni , 2011 Undrar om det ens går. Fråga 24H's support istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 12 Juni , 2011 Rapport Share Postad 12 Juni , 2011 Jag och min brorsa tänkte spela Dregen-turneringen idag. Eftersom båda bor hemma så spelar vi på samma nätverk. Så min fråga är, är det okej? Som xerofin säger bör du fråga 24h för säkerhets skull, de har livechat, så är snabblöst. Vågar mig ändå på att säga att det ska vara lugnt, vill minnas att entraction är "ok" med det i just turneringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker2007 Postad 12 Juni , 2011 Rapport Share Postad 12 Juni , 2011 Svar: 4. Användare från samma hushåll tillåts inte spela på samma bord vid spel om pengar eller delta i samma enbordsturnering. Då Dregen-turneringen är en flerbordsturnering så är det tillåtet för flera spelare från samma hushåll att delta i turneringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 12 Juni , 2011 Rapport Share Postad 12 Juni , 2011 Blir svårt att busta Dregen idag. Lottar den imorrn eller ger 4€ var? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 12 Juni , 2011 Rapport Share Postad 12 Juni , 2011 Blir svårt att busta Dregen idag. Märkte att folk uppmärksamma det i chatten, tråkigt. Prata dock med en bekant som sa att han fyller år idag, det kan förklara det hela. Ett "planeringsmissöde". Han äter helt enkelt troligen jordgubbstårta och dricker saft, han är i min värld förlåten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 12 Juni , 2011 Rapport Share Postad 12 Juni , 2011 På söndag blir det än bättre då 24hPokers egen rockstjärna Dregen firar sin födelsedag genom att sätta en €100-bounty på sitt huvud' date=' och dessutom finns det en signerad Gibson-gitarr adderad.[/quote'] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 12 Juni , 2011 Rapport Share Postad 12 Juni , 2011 Aj då! Som ni säger handlar det säkerligen om någon form av missförstånd där Dregen antingen missat det eller en kommunikationsmiss mellan honom och 24hPoker. Hur som helst ska vi ta ett snack med 24hPoker och kolla hur vi hanterar det. Vi återkommer å det snaraste! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 12 Juni , 2011 Rapport Share Postad 12 Juni , 2011 Såg infotexten nu med Hur som, sånt som händer. Den mänskliga faktorn etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts