Gå till innehåll

Vrångbulan LappRoffe lägger ner verksamheten


LappRoffe

Recommended Posts

Äh, dra åt helvete. Här ska jag avhandla alla sjuka företeelser i världen, som t.ex. Apoteket, finnjävlar, kärringar och andra helt meningslösa grejer.

Eventuellt blir det några ord om poker också, men det är inte att ge sig fan på. Jag kommer som vanligt att hålla "god ton" och svara sakligt på alla kommentarer.8-)

 

Just i dag är jag extra förbannad, för Haggan tankade fullt med 95 i en dieselbil. Bärgare och hela kittet. Får se vad notan landar på...:evil:

 

Annars är det solsken. Varmt som satan och marineringen i full gång.

Sex kalla Hofar har slunkit ner och nu ska jag krossa på Pokerstars SnG.

 

Har ett bet med en polare. Hittade 7$ på kontot och har bettat på att förvandla småpengarna till minst 2k före Jul.

Efter ett par veckor har jag drygt 200$

 

Jag är helt enkelt bäst.:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 118
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

gl

 

Kan du inte dra historien om jocke och kens ögon, jag har bara hört halvkvädna visor.

 

:-D Då får jag nog Anna Dea på mig som gapar om förtal och att "Ken är bäst".

 

Kenta är/var en högst medioker fighter på den tiden. Stor i orden och liten på jorden.

Att trycka på vissa känsliga knappar, får folk att visa deras sanna ansikte. Det skedde klockrent i Kentas blogg, där han skulle texta till sig upprättelse.

 

Han är och förblir en liten kriminell bedragare.

Sorglig figur.

 

Vad Jocke gör idag, vet jag inte. På den tiden käkade han grabbar som Kenta till frukost.8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om någon är värdig att vinna förmögenheter så är det Du. En rakryggad man som står upp för sina åsikter och viker inte ner sig för annat patrask.

 

GL LappRoffe! All lycka!

 

Jag spelar på andra sajter också. Det här är bara en kul grej.

Föredrar livespel i alla former som finns. Nätet är bara på kul.:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det inte bättre att du postar från ditt konto Dybban? Bara för lapproffe glömde sitt konto inloggat sist han var hos dig måste du inte använda det.

 

Kort och gott, ge lapproffe sitt konto dybban.

 

Varken jag eller någon annan vet vad du fiskar efter modjävel.:shock:

 

Jag väljer Klyka alla dagar i veckan. Sympatisk människa, om än lite bögig, men Jennez är ondska i dess skitigaste form.:evil:

 

Edit. Svepofs största misstag var att bildas. Nästa misstag var att sätta DollarMånsson som ordförande...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annars är det solsken. Varmt som satan och marineringen i full gång.

Sex kalla Hofar har slunkit ner och nu ska jag krossa på Pokerstars SnG.

 

Har ett bet med en polare. Hittade 7$ på kontot och har bettat på att förvandla småpengarna till minst 2k före Jul.

Efter ett par veckor har jag drygt 200$

jaså, köpt av pokerstars nu också :roll: mer korrupt än jennez och russ georgiev tillsammans och dessutom i slang med moderatorkåren, för sånt här får så klart inte påpekas i det öppna (dålig business) :roll: nu blir det väl ban igen (efter att roffe golat till sina modkompisar).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varken jag eller någon annan vet vad du fiskar efter modjävel.:shock:

 

Jag väljer Klyka alla dagar i veckan. Sympatisk människa, om än lite bögig, men Jennez är ondska i dess skitigaste form.:evil:

 

Edit. Svepofs största misstag var att bildas. Nästa misstag var att sätta DollarMånsson som ordförande...

Modjävel? Vi skulle ju ha en trevlig ton! ;)

 

Jag trodde bara att dybban tagit ditt konto :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaså, köpt av pokerstars nu också :roll: mer korrupt än jennez och russ georgiev tillsammans och dessutom i slang med moderatorkåren, för sånt här får så klart inte påpekas i det öppna (dålig business) :roll: nu blir det väl ban igen (efter att roffe golat till sina modkompisar).

 

Yupp, thats me. Den största myglaren på norra halvklotet.8-)

 

Sket stopp i toaletten i morse. Höll på att bli överkörd av grannen när jag tog hojen till kvällstidningsförsäljaren. Fyllkörde lite med Javan i går kväll, vilket fick andra grannar att blänga ilsket på mig.:-D

 

Spelade Tribello med Haggan och en annan hagga.

Önskar att jag kunde fly till Närke i kväll, men promillekedjan håller mig fjättrad på verandan.

 

Önskar att Staahla vore här. Jag behöver lite motion.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...