okocha Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 bokkar av månaden nu, 172k i hålet 56 inköp från ath... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Longple Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 +2200€ eu siter tack för dagens HUdans flugis! skadeglädjen och hämden är ljuv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 31 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 tack för dagens dans flugis! skadeglädjen och hämden är ljuv hög klass Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nirwanda Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 +8000$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nirwanda Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 bokkar av månaden nu, 172k i hålet Stabil volym iaf, trodde jag hade lirat mycket med mina 180 timmar och 45k hands. Sjuk kurva det sista, och du kan väl inte se ditt EV antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Longple Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 hög klass vet inte varför men bara för det är du bryr jag mig inte så hårt för min spydighet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iMinKjellare1 Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 31 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 vet inte varför men bara för det är du bryr jag mig inte så hårt för min spydighet förstår inte va du har emot mig? Stabil volym iaf, trodde jag hade lirat mycket med mina 180 timmar och 45k hands. Sjuk kurva det sista, och du kan väl inte se ditt EV antar jag? blir lätt så när man backar... 210h spel ungefär. kan se aiev på några sajter men ganska orelevant imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 6k€+ plo100-1k 67k händer ca 25bi under EV men vände -7000bb till +/- BB mässigt. 6e raka +månaden och nu är man snart tillbaka på allvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 8k händer + 19 buyins Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 vet inte varför men bara för det är du bryr jag mig inte så hårt för min spydighet Gå o gräv ner dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Longple Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 uncalled for den här gången helt klart efter dagens rungood, sry för de men mest för du varit allmänt bumhuntig och hitnrunnig och spydig under typ ett års tid, att du nickar flugan o köper in 100bb är en bidragande faktor till den undermedvetne uppmålande bilden jag skapat åxå troligen men håller med, lågt av mig då du hela månaden ställt upp på starta games o gett revanch hu action sen vår tidigare historik borde jag inte dryga mig tar tillbax, sry gg gl kom på sm så bjuder jag på öl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 31 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 tar tillbax, sry gg gl kom på sm så bjuder jag på öl halvt accepterat iaf, men Gå o gräv ner dig. +1 här iaf edit: men mest för du varit allmänt bumhuntig och hitnrunnig och spydig under typ ett års tid, att du nickar flugan o köper in 100bb är en bidragande faktor till den undermedvetne uppmålande bilden jag skapat åxå troligen spydig kanske jag är skyldig till, men tycker inte jag är varken bumhuntig eller hitnrunnig tbh, visst försöker man väl spela 5 av de bästa borden eftersom svs har 5 bord max och har man spelat en lång session ger jag inte hu-action mot nån som precis kommit in. hitnrunna gör jag dock aldrig, visst händer det att man vinner nått inköp precis innan man slutar men big deal liksom, jag gissar att jag spelat näst flest händer 5manna 25/50+ på svs i år så det är inte jättesvårt att få action om man nu måste vinna tillbaka just de kronorna som jag råkat vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 12k upp, 40h spelat, måste börja få in volym igen samt sluta lira 10/20+ när jag är full även om det blev lillplus där. Svs dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 Runt 15000kr live. Lite plus på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 20k upp. 49 timmar. Jag vet inte. Reser mig upp. Skakar av mig känslan av ovärdighet. Ser mig omkring med ansträngda ögon. Kisar. Hon tittar på mig. Igenom mig. - "Vad vill du, egentligen?" Deja vu. Hon tystnar. Vi tystnar. Jag vet inte, fru fortuna, jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 Jag vet inte. Reser mig upp. Skakar av mig känslan av ovärdighet. Ser mig omkring med ansträngda ögon. Kisar. Hon tittar på mig. Igenom mig. - "Vad vill du, egentligen?" Deja vu. Hon tystnar. Vi tystnar. Trodde vi pratade samlag först. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 Trodde vi pratade samlag först. Vad är poker, om inte ett samlag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kingfour Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 1,5K @ SVS 1/2-2,5/5 efter en bergodalbanemånad. Första backmånaden på länge = mer låga nivåer, mer volym o bättre spel i juni... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 Trodde vi pratade samlag först. Samma här:-( €1710 f.ö. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 back 2k sek mot ferna 1 bord hu /4 igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 455 000 sek Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 +500 lökar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 +12k på 8k händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts