jodan Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 Lamb bluffar. Edit: FML, jag är sämre än Antonius som omöjligt kan vara bättre än näst sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerDeLux Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 Lamb bluffar. k9 har han, med k färg... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerDeLux Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 LAMB är ju king... genialt spel å memik... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
walkalone Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 lol hand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
walkalone Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 Tvåan var definitivt en outsider. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
walkalone Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 LAMB är ju king... genialt spel å memik... Genialt var det knappast, men en bra spot att göra det spelet, då han är helt tom eller har en hand. Andra killen blockar a9, samt vet/misstänker att denne kan göra ett sånt spel med aq, ak, vilket Lamb även sa i intervjun och tvåan känns som ett riktigt långskott, samt flush? Andra killen spelade handen fel 3ggr (varav en resultat orienterad) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
walkalone Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 För transparent att sätta honom på en bluff, facit till trots. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
walkalone Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 Efter att ha tagit en spliff vet man allt! Nota Bene.Ciao. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jodan Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 http://yatv.ru/pokerofflive vad är det för artist som uppträder? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wyyyxz Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 Max tre amerikaner på finalbordet. Har det varit så få nångång tidigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 De har ju haft lite taskiga möjligheter att kvala online.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 Det är första gången det händer, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
camillakoch Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 Vilket land kommer Bounahra ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 Belize Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 Då var det 9 kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
camillakoch Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 Belize Tack Usch va dåligt av Hewitt att syna där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 Jävligt skönt att alla som heter Tjing, Tjong eller FJONG etc är ute. Ngyen var väl kanadensare iofs, men han tillhör väl Scotty "baby"- klanen... om nu inte Ngyen är motsvarigheten till Andersson i Vietnam. Säkert jävligt rasistiskt uttalande av mej, men jag menar inget illa, man får väl lov att ha sina egna favoriter, precis som i fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 Jävligt skönt att alla som heter Tjing, Tjong eller FJONG etc är ute.Ngyen var väl kanadensare iofs, men han tillhör väl Scotty "baby"- klanen... om nu inte Ngyen är motsvarigheten till Andersson i Vietnam. Säkert jävligt rasistiskt uttalande av mej, men jag menar inget illa, man får väl lov att ha sina egna favoriter, precis som i fotboll. 40% heter nguyen i vietnam... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 Säkert jävligt rasistiskt uttalande av mej, men jag menar inget illa, man får väl lov att ha sina egna favoriter, precis som i fotboll. Visst, men frågan är väl isf varför man inte kan heta Fjong om man ska ta plats bland dina favoriter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 Visst, men frågan är väl isf varför man inte kan heta Fjong om man ska ta plats bland dina favoriter Man får visst heta vad man vill. Jag har själv ett icke-svenskt namn. Jag har bl.a. alltid hejat på en ung kines i snooker: Ding Junhui. Men det blir för mycket, när var o varannan pokerspelare har ett kinesiskt namn, oavsett om dom är kineser eller amerikaner. Ngyen är vietnamesiskt, det vet jag, men jag menar mest kinesiska namn. Vi behöver inte starta en politisk diskussion här, jag sa bara vad jag tänkte. BTW: BEN LAMB FOR PRESIDENT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 Eh... ja, det lät jävligt korkat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LostMySelf Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 Något lir ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 Eh... ja, det lät jävligt korkat. Ja,ja, det är jag som är korkad. Det är flaskan också förresten. Ska passa på här att be om ursäkt för att jag stavade Nguyen fel i förra inlägget. Det är fortfarande fel förresten, vet inte hur man sätter den där krumeluren över e:et. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 40% heter nguyen i vietnam... Sick om det stämmer:-) Edit: Betyder det här att det bara finns 10 efternamn i vietnam? Edit2: Känner 3 familjer som härstammar från vietnamn som inte har något av ovanstående efternamn. Otippat? Edit3: About 85% of Vietnamese people have one of the ten last names in the chart above; that’s about 75 million of us. Någon glad jävel som orkar räkna ut hur många procent som verkligen är rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 Men tänk om man skulle heta Mohammed Suzuki Nguyen Andersson.... BTW: Jag heter Ibrahim von Koskenkorva Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts