taktfast Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 mmm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mark10 Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 dom sa precis att Per bustat http://www.pokernews.com/live-reporting/2011-world-series-of-poker/event-58-no-limit-hold-em-championship/chips.12524.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kafka Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Intressant och imponerande spelat av Lamb att bara förlora en mille med KK mot AA i det läget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvastfan Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Är det någon mer än jag som inte har nåt ljud på wsop.com streamen ? finns det nån annan förutom ryska ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kafka Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Är det någon mer än jag som inte har nåt ljud på wsop.com streamen ? finns det nån annan förutom ryska ? Jag har i stort sett bara ljud i vänster högtalare. Långsökt men du skulle kunna kolla så att du inte råka balansera bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jodan Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Jag har i stort sett bara ljud i vänster högtalare. Långsökt men du skulle kunna kolla så att du inte råka balansera bort den. Byt ljudinställning från sterro till monolog så får du ljud ur båda högtalare... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 WSOP.com streamen funkade ett bra tag för mig men dog nu, kikar på http://atdhenet.tv/37598/watch-world-series-of-poker-main-event istället men den är långt ifrån HD. Officiella streamen död för resten också? edit: nvm uppe igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redtyq Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 En av kommentatorerna på wsop.com sa för en stund sen nånting i stil med: "one of the biggest tells in live poker is when you immediately crab your chips and then check". Sen hörde jag inte resten. Internet började fukka. Är det nån som kan upplysa mej om vad en sådan här "tell" kan betyda? För mej kan det bara betyda två saker: Antingen har han nånting...eller också inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redtyq Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Ska nåt göras får man göra det själv, tråkigt med ingen svensk kvar. Trodde på finalbord ett tag där, hade varit kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 En av kommentatorerna på wsop.com sa för en stund sen nånting i stil med:"one of the biggest tells in live poker is when you immediately crab your chips and then check". Sen hörde jag inte resten. Internet började fukka. Är det nån som kan upplysa mej om vad en sådan här "tell" kan betyda? För mej kan det bara betyda två saker: Antingen har han nånting...eller också inte. Han har AJ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Han har AJ Veri najs, ärdet verkligen exakt så varje gång? Jag tror jag jag lägger det bakom örat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mark10 Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 En av kommentatorerna på wsop.com sa för en stund sen nånting i stil med:"one of the biggest tells in live poker is when you immediately crab your chips and then check". Sen hörde jag inte resten. Internet började fukka. Är det nån som kan upplysa mej om vad en sådan här "tell" kan betyda? För mej kan det bara betyda två saker: Antingen har han nånting...eller också inte. Enligt kommentatorerna ska det tolkas som ett försök att visa sig stark, när spelaren i själva verket nästan alltid är tom. Dvs, om det är en amatör eller dålig spelare i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jodan Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 tvåa på pucken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Han har AJ Kan va ATs också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checkamat Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 funkar någon livestream just nu? står bara your event is about to begin på den jag hittat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nelly Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Allt verkar vara nere för tillfället. Tror det startar om igen kl1:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
camillakoch Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 funkar någon livestream just nu? står bara your event is about to begin på den jag hittat Jag kollar på yatv.ru/pokerofflive men just nu är det reklam Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Är det bara jag som inte är patriot och istället hejar på den som förtjänar att vinna? Colbin verkar dessutom vara väldigt tråkig TV. Orka va bra TV med 100 kvar i main event. GG Colbin! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kafka Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Hade de inte just paus?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redtyq Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 stark insats 100 stavfel spotify:track:4H8VnYdzLphRcaIexzXdRf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
camillakoch Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Cool att de sitter vid samma bord.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jodan Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Hur mycket slump tror vi det är att Sands och Erika hamnar på samma bord igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 19 Juli , 2011 Rapport Share Postad 19 Juli , 2011 Veri najs, ärdet verkligen exakt så varje gång? Jag tror jag jag lägger det bakom örat. Kan va ATs också. This. Slår nästan aldrig fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts